تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 گلر پرسپوليس با ايده‌آل ارزيابي کردن شرايط بدني‌اش عنوان کرد بازيکني مي‌تواند ادعاي برتري کند که در شرايط سخت تيمش ستاره شود.



به گزرش تک گل ، سوشا مکاني، گلر پرسپوليس که در بازي با سايپا از روي نيمکت شاهد شکست تيمش بود در گفت و گویی عنوان مي‌کند پرسپوليس شايسته شکست مقابل خودروسازان نبود و با کمي خوش‌شانسي مي‌توانستند برنده اين ديدار باشند. گلر شماره يک پرسپوليس درباره شرايط تيمش و بازي جام حذفي گفت و گويي با ما داشت که در ادامه مي‌خوانيد.

بايد تمرکز و دقت بيشتري داشته باشيم

همه چيز طبق روال پيش مي‌رود و شرايط خوب تيمي‌مان خوب است. درست است که هفته گذشته مقابل سايپا شکست خورديم اما به هيچ عنوان شايسته اين باخت نبوديم و مي‌‌توانستيم با کمي دقت و تمرکز بيشتر برنده بازي باشيم و با روحيه بهتري به مصاف راه‌آهن در جام حذفي برويم.

با برتري مقابل راه‌آهن به قهرماني نزديک مي‌شويم

پرسپوليس هميشه پرسپوليس است و همه تيم‌هاي مقابل با انگيزه ظاهر مي‌شوند و دوست دارند با برتري زمين را ترک کنند. اما ما عزم‌مان را جزم کرده‌ايم که در جام حذفي موفق باشيم و با برتري مقابل راه‌آهن يک پله و يک قدم به فينال و قهرماني نزديک‌تر شويم.

در بهترين شرايط بدني چند سال اخيرم هستم

با توجه به تمريناتي که زير نظر آقاي باقري پشت سر گذاشته‌ام مي‌توانم ادعا کنم که در يکي از بهترين شرايط بدني‌ دوران فوتبالي‌ام قرار دارم. آقاي نادر باقري يکي از بهترين مربيان دروازه‌باني است که در طول اين چند فوتبال حرفه‌ام زير نظرش کار کرده‌ام و از نظر اخلاقي و فني مي‌توان او را ستايش کرد. با اين تفاسير از نظر شرايط بدني و فني مشکلي ندارم و هر وقت کادرفني صلاح بداند مي‌توانم به تيمم کمک کنم. به جرات مي‌توانم بگويم در بهترين شرايط اين چند سال اخير فوتبالم قرار دارم.

منتظر اشتباه ديگران نيستم

کاري به اشتباه ندارم. هيچ دروازه‌باني بدون اشتباه نيست. من هم منتظر اشتباه ديگران نيستم که بخواهم خودم را ثابت کنم. هميشه شرايط بدني‌ام را در حدي نگه مي‌دارم که هر وقت کادرفني صلاح ديد بتوانم عملکرد خوبي داشته‌ باشم. اشتباه سهوي است و هيچ دروازه‌باني دوست ندارد اشتباه کند، چه من و چه نيلسون. هر وقت کادرفني صلاح بداند بهترين بازي‌ام را با تمام وجود براي پرسپوليس انجام خواهم داد.

بازيکن بزرگ کيست؟

بازيکن بزرگ بازيکني است که زماني که تيم در شرايط خوب و پيروزي نيست خودش را نشان دهد. وقتي همه خوب باشند که مشخص است تيم خوب است و نتيجه خواهند گرفت. اما مهم اين است در زمان بحران و اينکه شرايط تيم خوب نيست بتواند بازي را براي تيمش در بياورد. من هم دوست دارم براي تيمم موثر باشم و کمک کنم.

حساب شده به قهرماني نزديک مي‌شويم

نزديک ترين هدف‌مان قهرماني در جام حذفي است. بازي به بازي بايد تمرکز کنيم و به هدف‌مان در همان بازي برسيم. سپاهان، فولاد و ملوان حذف شده‌اند و کارمان خيلي راحت شده و با 3-2 بازي خوب و حساب شده به فينال و قهرماني برسيم. جام حذفي فرصت و راه ميان‌بري خوبي براي رسيدن به قهرماني و آسيا است و بايد حساب شده و سنجيده حرکت کرد و به ميدان رفت. صد در صد برنامه داريم و با تمرکز به مصاف راه‌آهن مي‌رويم و با پشت سر گذاشتن اين حريف به قهرماني نزديک مي‌شويم.

مشکلي براي مهار ضربات پنالتي ندارم

پنالتي گرفتن نياز به سابقه ندارد و بستگي به تمرکز آن دروازه‌بان در شرايط بازي دارد. من در فصل گذشته و با پيراهن فولاد سه پنالتي گرفتم و آن روز شرايطم واقعا خوب بود. اگر فردا هم بازي به پنالتي بکشد ما شرايط بهتري خواهيم داشت. اصولا هر تيمي که در پنالتي‌ها تمرکز بيشتري داشته باشد موفق خواهد بود. شخصا اميدوارم بازي در همان وقت عادي به نفع ما تمام شود و اگر با صلاحديد کادرفني بازي کنم مشکلي براي پنالتي‌ها هم نخواهم داشت و کاملا آماده هستم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد