تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 رييس فدراسيون فوتبال با بيان اينکه پاي حق فوتبال ايستاده است گفت: ورود دوربين‌ها به ورزشگاه‌ها همچنان ممنوع است و استمرار اين وضعيت سهميه ايران در ليگ قهرمانان را کم مي‌کند و ما هم باشگاه‌ها را به سمت آماتور شدن هدايت مي‌کنيم.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com" علی کفاشیان در جمع خبرنگاران درباره مسئله حق پخش تلویزیونی اظهار کرد: ما هیچ چراغ سبزی از صداوسیما ندیده‌ایم و باید آن‌ها کوتاه بیایند تا مشکل حل شود. فدراسیون آمادگی مذاکره دارد اما تا اینجای کار صداوسیما همچنان همان حرف‌های یکی، دو ماه پیش را می‌زند و هیچ نتیجه‌ای نگرفته‌ایم. فدراسیون پای حرفش ایستاده است تا مشکل فوتبال حل شود.

وی در پاسخ به اینکه اگر تا آذرماه این مسئله حل شود ممکن است سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم کاهش یابد اظهار کرد: سهمیه لیگ قهرمانان کم می‌شود و ما هم باشگاه‌ها را به سمت آماتور بودن هدایت می‌کنیم و نیاز نیست دیگر حرفه‌ای کار کنند. نمی‌شود که به ما بگویند ساختمان بسازید اما مصالحش را در اختیار نداشته باشیم.

رییس فدراسیون درباره نشست امروزش با رییس فدراسیون ایتالیا گفت: سال گذشته زمانی با ایشان ملاقاتی داشتیم که آن زمان نایب رییس فدراسیون ایتالیا بودند. ما تفاهم‌نامه‌ای را با هم امضا کردیم و قرار شد در بحث‌های آموزشی، داوری، فوتبال پایه و برگزاری بازی‌های دوستانه با یکدیگر همکاری کنیم. چارچوب‌های همکاری ما با هم مشخص شده است و می‌خواهیم تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان دو کشور با هم بازی‌های دوستانه داشته باشند و این اتفاق در ایران و ایتالیا انجام شود. همچنین قرار است از تجربیات مربیان زن ایتالیایی هم برای تیم‌های بانوان ایران استفاده کنیم. مذاکره‌ای هم انجام شد تا همکاری میان باشگاه‌های ایران و ایتالیا باشد و امیدواریم بتوانیم مربیانی را برای بحث‌های آموزشی به ایتالیا بفرستیم.

کفاشیان گفت: یکی از مهم‌ترین تفاهم‌های ما استفاده از تجربیات ایتالیا در رده سنی 8 تا 14 سال است. ایتالیا تجربیات بالایی در این رده سنی دارد و ما می‌خواهیم از آن‌ها استفاده کنیم. در این زمینه از آن‌ها خواستیم تیم ملی ایتالیا در فستیوالی که سال آینده در ایران برگزار می‌شود شرکت کند.

کفاشیان درباره بحث تغییرات در کادر فنی تیم امید نیز گفت: بازی‌های آسیایی اینچئون را نباید به حساب عملکرد کادر فنی تیم امید نوشت. قطعا بازی‌های دیگری هم هستند که ما می‌توانیم در آن‌ها عملکرد کادر فنی را مورد بررسی قرار دهیم. کمیته فنی و توسعه فدراسیون مامور این کار شده است. ما قطعا سعی می‌کنیم بهترین راه حل را برای تیم امید در نظر بگیریم تا این تیم بتواند پس از چند دهه به المپیک راه یابد.

کفاشیان با بیان اینکه از کارلوس کی‌روش خواسته است تا دیگر مهرداد پولادی را به تیم ملی دعوت نکند گفت: بر اساس دستورالعملی که درباره بازیکنان سرباز صادر شده است، ما هم بالطبع از کالوس کی‌روش خواستیم تا مهرداد پولادی به تیم ملی دعوت نشود و امیدوارم این بازیکن مشکلش را در آینده حل کند. تیم ملی سعی می‌کند از بازیکنانی که هیچ مشکلی در این زمینه و موارد دیگر ندارند استفاده کند.

کفاشیان با بیان اینکه جمع کردن امضا علیه او توسط برخی از اعضای مجمع فدراسیون شایعه است گفت: فکر نمی‌کنم عده‌ای به دنبال جمع‌آوری امضا علیه من باشند. البته من تابع تصمیمات مجمع هستم. نمی‌دانم مجمع با من مخالف است یا موافق چون هنوز مجمعی برگزار نشده است. مجمع فدراسیون اختیار دارد هر تصمیمی درباره من بگیرد و من هم تابع آن‌ها هستم.

رییس فدراسیون همچنین گفت: چهارشنبه این هفته جلسه هیات رییسه فدراسیون را برگزار می‌کنیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد