تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تراکتورسازي با شکست سايپا در جام حذفي به دور بعد صعود کرد و کياني کاپيتان اين تيم اميدوار است تراکتور براي دومين سال پياپي جام حذفي را کسب کند.




کیانی در آستانه دربی حساس تبریز و بعد از صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

بازی با سایپا نفس گیر بود
بازی در جام حذفی شرایط سختی دارد چون در صورتی که هر تیمی اشتباه کند جبرانش سخت می شود. بازی با سایپا سنگین و خوب بود و آقا مجید هم تیم خوبی راهی زمین کرد. هر دو تیم برای برد در این بازی برنامه ریزی کرده بودند و به همین دلیل بازی 120 دقیقه طول کشید. البته ما در جریان بازی موقعیت داشتیم که تبدیل به گل نشد.در ابتدای بازی دو تیم با احتیاط بازی کردند اما در ادامه دو تیم موقعیت داشتند ولی فکر می کنم سرعت ما در زمین بیشتر بود.

دوباره روی دور گلزنی می افتیم
درست است که فورواردهایمان در دو بازی گذشته گل نزدند اما در جریان بازی مثمرثمر بودند. البته قبول دارم برای برد مهاجمان باید گل بزنند ولی هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. مهاجمان ما خیلی خوب موقعیت می سازند و با تمام وجود به تیم کمک می کنند. برد تیم مهم تر است و فرقی نمی کند که چه کسی گل بزند. به هر حال مهاجمان هم روز خوب و بد دارند و از بازی های آینده روند گلزنی هایمان را شروع می کنیم.

دوست دارم شوت هایم گل شود
تمام بازیکنان دوست دارند گل بزنند و به تیم کمک کنند و من هم در این چند بازی گذشته شوت زدم که وارد دروازه نشد. امیدوارم در بازی های آینده بتوانم با شوت های از راه دور به تراکتور کمک کنم.

استقلال را در تبریز می بریم
ما نمی خواهیم صدر جدول را از دست دهیم و در بازی های آینده حتما امتیاز می گیریم. باید در بازی با گسترش فولاد ببریم و بعد از این بازی هم یک دیدار 6 امتیازی با استقلال داریم که با حضور هواداران در ورزشگاه می توانیم این تیم را شکست دهیم و فاصله مان با تیم های دیگر را بیشتر کنیم.

حامد لک عالی بود
به حامد لک تبریک می گویم که در بازی با سایپا پنالتی ها را گرفت. حامد اگر قدر خودش را بداند می تواند از بهترین دروازه بانهای ایران شود. او در جریان بازی هم خوب کار کرد و واقعا در ضربات پنالتی هم عالی کار کرد و سال های قبل هم پنالتی می گرفت.

کی روش را در ورزشگاه ندیدیم
ما که کی روش را در ورزشگاه ندیدیم و تازه شنیدم که بازی را از نزدیک دیده است. باید این اتفاق را به فال نیک گرفت و امیدوارم در آینده بازیکنان تراکتور به تیم ملی دعوت شوند. به هر حال باید بازی های تیم صدر نشین لیگ برتر را تماشا کنند چون ما بازیکنان خوبی داریم.با حضور سینا عشوری و شجاع خلیل زاده هم تیم مان قوی تر می شود.خوشحال شدم که کی روش بازی تراکتور را تماشا کرد.

دربی تبریز دوطرفه حساس شده
دربی تبریز خیلی حساس است. این دربی از دو طرف حساس شده، از طرفی این دربی به خاطر اینکه دو تیم تبریزی با هم بازی می کنند و از طرف دیگر به خاطر حضور آقای کمالوند در گسترش حضور دارد. فکر می کنم این بازی خیلی جذاب شود و هر دو تیم انگیزه دارند. ما محکوم به برد هستیم چون نمی خواهیم صدر نشینی را از دست بدهیم. صد درصد به سمت آقا فراز می روم و برایشان گل می برم.

پدیده را در تبریز شکست می دهیم
بازی با پدیده در جام حذفی خیلی مهم است و خوشحالم در این بازی میزبان هستیم. البته آقای مرزبان همیشه به تراکتور لطف داشتند اما ما می خواهیم شکست در مشهد را جبران کنیم و در این بازی پیروز شویم. مطمئن باشید در جام حذفی هم با قدرت کار می کنیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد