تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 تمرين تيم فوتبال استقلال در غياب 4 بازيکن اين تيم برگزار شد.



تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی مقابل پارسه تهران از ساعت 15:30 امروز برنامه‌های تاکتیکی خود را در زمین کمپ مرحوم حجازی برگزار کرد.

به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، با توجه به اعلام مسئولان باشگاه استقلال تمرینات این تیم موقتا تا بازی با صبای قم پشت درهای بسته برگزار خواهد شد و امروز نیز تمرینات در سکوت کمپ و بدون اصحاب رسانه برگزار شد.

*هاشم بیک‌زاده،آندرانیک تیموریان، امیر حسین صادقی و مهدی کریمیان غایبان تمرین امروز آبی‌پوشان بودند.غیبت کریمیان بعد از تعویض دقیقه 32 که باعث ناراحتی وی شده بود عجیب به نظر می‌رسید. همچنین آندو تیموریان نیز که شب گذشته و امروز با استقلالی‌ها اختلاف‌هایی را پیدا کرده است در تمرین امروز باعث ایجاد سوالاتی شد.

* دکتر کاوه ستوده هم در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور نداشت. البته دکتر نوروزی در محل تمرین حاضر شد و برای دقایقی با قلعه‌نویی به گفت‌و‌گو پرداخت.

*حضور صمد مرفاوی و دستیارش در استادیوم آزادی باعث شد تا مربیان استقلال صحت و سقم این موضوع را پیگیر شوند.آنها در خصوص اینکه آیا مرفاوی به ورزشگاه آمده بود یا نه از یکدیگر سوال می‌کردند.

*محمد قاضی با کمی تاخیر به محل تمرین رسید. این بازیکن در حالی که قصد رفتن به محل تمرین را داشت در اتوبان نیایش تهران تصادف کرد و به همین دلیل با تاخیری کم به کمپ مرحوم حجازی رسید. جواد زرینچه هم با اندکی تاخیر در تمرین شرکت کرد.

* آرش برهانی امروز نیز مثل آخرین تمرین استقلال قبل از بازی با پارسه زیر نظر بدنساز آبی‌پوشان تمرین اختصاصی انجام داد.

*امیر قلعه‌نویی که با لباس ورزشی به کمپ مرحوم حجازی آمده بود بدون گفت و گو با بازیکنان نظاره گر کارهای تاکتیکی آنها شد.

* امروز هم مثل روزهای گذشته تنها 7 نفر تمرین آبی‌پوشان را از نزدیک تماشا کردند.

* بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال حضور داشتند پس از ریکاوری محل تمرین را ترک کرده و بقیه در قابل گرو‌های چند نفره کار تاکتیکی انجام دادند.

تمرینات استقلال فردا هم از ساعت 15 در زمین کمپ حجازی برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال استقلال روز جمعه در ورزشگاه آزادی در مسابقات لیگ برتر میزبان صبای قم خواهد بود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد