تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 حميد درخشان بعد از کسب آخرين برد خفيف با لباس سرمربي باشگاه پرسپوليس به ورزشگاه تختي مي‌ رود تا تيمش را مقابل يک تيم تهراني ديگر هدايت کند.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com" سرخپوشان در یک دربی تهرانی مقابل پیکان قرار خواهند گرفت. تیمی با مربیگری منصور ابراهیم‌زاده که از آخرین مسابقه خود در لیگ‌برتر 3 امتیاز از صدرنشین دریافت کرده است.

در صف پرسپولیس

پرسپولیس دو بازی آخر لیگ‌برتری خود را در اصفهان و تهران به سپاهان و سایپا باخته است، شکست هایی که پایه مربیگری حمید درخشان را متزلزل کرد. اما سرمربی پرسپولیس با پیروزی مقابل راه‌آهن در جام‌حذفی فعلا حضور خود را در سمت سرمربی این تیم تا نیم فصل قطعی کرد. آنها فردا با ترکیب کامل و بدون محروم و مصدوم در میدان حاضر خواهند شد. بنابراین به احتمال زیاد، ترکیب همان ترکیب بازی با راه‌آهن است. سوشا مکانی، میثم حسینی، رضا نورمحمد، محسن بنگر، محمدرضا خانزاده(مهدی جعفرپور)، میشل اومانا، رضا حقیقی، محمد نوری، پیام صادقیان، هادی نوروزی و مهدی طارمی بازی خواهند کرد. کادرفنی پرسپولیس در استفاده از اومانا در پست هافبک دفاعی و پیام صادقیان در پست هافبک راست، به نتیجه رسیده است اگرچه ممکن است پیام پشت فوروارد هم بازی کند یا مهرداد کفشگری جانشین رضا حقیقی شود که چندان آماده نیست.

در صف پیکان

حذف در جام‌حذفی مقابل صنعت ساری کام شاگردان منصور ابراهیم‌زاده را تلخ کرد. آنها البته با توجه به شرایطشان در لیگ نباید بابت حذف از این مسابقات خود را ملامت کنند. پیکان باید توان خود را روی لیگ بگذارد تا قبل از اتمام نیم فصل جایگاهی تک رقمی داشته باشد. آنها با 15 امتیاز به پرسپولیس چسبیده اند و در رده دهم جدول قرار دارند. به نظر می‌ رسد پیکان در بازی فردا با ترکیب رحمتی، دیوسالار، قاسمی، حسینی، فشنگچی، نوری، حیدریه، عسگری، یزدانی، امیری و دقیقی به میدان بروند. آنها ساموئل و نصرتی دو بازیکن کلیدی شان را در اختیار ندارند.

سابقه رویارویی

پیکان و پرسپولیس در لیگ‌برتر 16بار مقابل هم صف آرایی کرده اند که پرسپولیس 10 مسابقه را به سود خود تمام کرده است. در بازی های این دو تیم نتایج عجیبی رقم خورد از جمله برد 4 ـ 3 پیکان مقابل پرسپولیس در سال 85 یا پیروزی 6 بر صفر پرسپولیس با درخشش کریم انصاری‌فرد در زمان مانوئل ژوزه؛ قرمزها یک بار هم با نتیجه 5 ـ 1 پیکان را شکست داده اند.

در انتظار تماشاچی

با حضور مهدی رحمتی در دروازه پیکان همه توجهات معطوف این گلر سابق تیم‌ملی و استقلال خواهد بود. دروازه‌بانی که سابقه بازی های درخشان با لباس استقلال، سپاهان و مس کرمان را مقابل پرسپولیس دارد. پرسپولیس احتمالا بازی را تهاجمی آغاز می‌کند اما نکته مهم حفظ این روند در طول بازی است. این در حالی است که حضور پرتعدادتر طرفداران در بازی فردا برای پرسپولیس اهمیت زیادی دارد. حال باید دید در غیاب دوربین‌های تلویزیونی آیا باز هم قهر تماشاگران ادامه خواهد داشت؟

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد