تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

محمد مایلی‌کهن امروز (سه‌شنبه) برای معرفی خود به زندان راهی دادسرای فرهنگ و رسانه شد و پس از طی شدن مراحل قانونی به زندان اوین انتقال یافت.



به گزارش سایت "تک گل www.takgoal.com" نادر فریادشیران و محمد خاکپور جزو کسانی بودند که پس از شنیدن خبر حضور مایلی‌کهن در دادسرای فرهنگ و رسانه و کلانتری میدان ارک خود را به این محل رساندند. هرچند خاکپور دیر به این محل رسید و لحطاتی بعد از این بود که سرمربی پیشین تیم ملی را به زندان اوین انتقال دادند و شاگرد سابق مایلی‌کهن موفق به دیدار با او نشد.

زمانی که مایلی‌کهن در کلانتری میدان ارک حضور داشت به مأموران اصرار کرد به دستانش دستبند بزنند که البته این کار توسط مأموران کلانتری صورت نگرفت و مراعات شأن و شخصیت مایلی‌کهن را کردند. نکته جالب توجه این بود که مأموران و حاضران در کلانتری میدان ارک از حضور مایلی‌کهن در این محل تعجب کرده بودند.

صحبت‌های مایلی‌کهن پیش از انتقالش به زندان اوین هم جالب بود. او زمانی که مراحل قانونی برای انتقالش به زندان اوین را سپری می‌کرد با انتقاد از امیر عابدینی و صحبت‌هایی که او انجام داده گفت: "به موقع جواب حرف‌هایی که عابدینی زده را می‌دهم. او سال گذشته از انتقال سیف‌اللهی، حسن‌زاده و مهدوی یک میلیارد تومان سود کرده است. این مبلغ غیر از سودی است که او از انتقال جهانبخش به نایمخن کرد."

مایلی‌کهن  افزود: "عابدینی می‌گفت افشین ناظمی به هواداران داماش پول داده تا علیه او شعار دهند. به موقع جواب حرف‌های او را خواهم داد."

در نهایت مایلی‌کهن در حالی که لوازم شخصی و داروهایش را در دست داشت به همراه نادر فریادشیران ماشینی گرفت و راهی زندان اوین شد.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد