تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 محمدرضا خلعتبري اعتقاد دارد بايد از دروازه بانان سپاهان حمايت شود و نبايد کادر فني از گلر تيم ديگري صحبت کنند.



خلعتبری در گفت و گویی برای پرسپولیس در دربی آرزوی موفقیت کرد و با قاطعیت از برد تیم سابقش صحبت کرد.ایم مصاحبه را می خوانید:


در بازی با ذوب آهن خوب بودیم

در این تعطیلات تمرینات مان را خوب انجام دادیم و یک بازی دوستانه هم با ذوب‌آهن انجام دادیم که خیلی به آمادگی تیم کمک کرد. من هم در این بازی یک گل زدم که باعث شد برای بازی با سایپا آماده تر شویم. متاسفانه برای این بازی مصدوم داریم و امیدوارم تا روز بازی این بازیکنان شرایط بازی کردن را بدست بیاورند. به هر حال در نیم فصل برای جایگزینی بازیکنانی که از تیم رفته اند مثل شجاع خلیل‌زاده و علی حمودی بازیکن جذب کنیم.در نیم فصل دوم بازی های رو در رو با تیم های بالای جدول داریم و باید دراین بازی ها امتیاز بگیریم. قهرمانی نیم فصل زیاد مهم نیست و در پایان فصل باید دید کدام تیم قهرمان می‌ شود.ما در نیم فصل دوم بهتر کار می‌ کنیم تا بتوانیم امتیازات از دست رفته نیم فصل اول را جبران کنیم.در نیم فصل بد شانس بودیم و توپ هایمان گل نشد اما در حال حاضر شرایط خوبی داریم.

نباید روحیه شهاب را تضعیف کنیم

در صفحه اینستاگرامم عکس شهاب گردان را گذاشتم و متنی نوشتم که واقعیت بود. ما نباید خودمان روحیه بازیکن مان را تضعیف کنیم. از کادر فنی مصاحبه ای خوانده بودم که ناراحت شدم. ما دو دروازه‌بان خیلی خوب داریم و باید از گلرهای تیم خودمان حمایت کنیم. مهدی رحمتی هم از دوستان من است و برایش احترام زیادی قائل هستم اما از دروازه‌بان های تیم خودمان دفاع کنیم.واقعا دیدم که در تمرین روحیه شهاب بهم ریخته بود در صورتی که او گلر خیلی قوی است. او هم برای تیم‌ملی بازی کرده و در جام باشگاه های آسیا در نتایج ذوب‌آهن خیلی نقش داشت .

نان و نمک رحمان خوردم

دلیلی ندارد با این حرف ها رحمان ناراحت شود چون من اسم او را هم بردم.اما با شهاب رفاقت دیرینه دارم و خودم شاهد هستم که چقدر برای به فینال رسیدن ذوب‌آهن در آسیا چقدر زحمت کشیده است. مگر مربیان درمورد بازیکنان ما صحبت می‌ کنند که کادر فنی در خصوص دروازه‌بان های تیم های دیگر صحبت می‌ کنند؟ با این حرف ها تمرکز تیم از بین می‌ رود چون هر دو گلر ما باید با روحیه تمرین کنند نان و نمک رحمان را هم خوردم و اسم او را هم بردم.

جای شجاع و حمودی خالی است

شجاع خلیل‌زاده از دوستان صمیمی من است اما از سپاهان رفت و به خاطر اتفاقاتی که افتاد باید در تراکتور بازی کند. برای او و علی حمودی آرزوی موفقیت می‌ کنم اما جای شان در تیم خالی است.

پرسپولیس برنده دربی است

احساسم این است که پرسپولیس در دربی استقلال را شکست می‌ دهد. حتما این بازی را می‌ بینم و دلم می‌ گوید پرسپولیس استقلال را می‌ برد. دوست دارم گل های پرسپولیس را محسن بنگر یا پیام صادقیان بزنند. باز هم می‌ گویم برخلاف سال های گذشته پرسپولیس می‌ برد.شرایط دربی با بازی های دیگر فرق می‌ کند و برای این بازی پرسپولیس انگیزه زیادی دارد و اینکه یک تیم چند ملی‌پوش دارد ربطی به این بازی ندارد.

دلم برای تیم‌ملی تنگ شده

چند وقت پیش عکس تیم‌ملی را در صفحه اینستاگرامم گذاشتم و به خاطر دلتنگی ام بود. به هر حال دلم برای تیم‌ملی تنگ می‌ شود و هر بازیکنی آرزویش است در تیم‌ملی بازی کند. آقای کی‌روش صلاح دیده من نباشم و من حرفی ندارم. شاید در جام ملت های آسیا نباشم اما امیدوارم که به تیم‌ملی دعوت شوم و احتمال دارد در بازی های مقدماتی جام‌جهانی باشم. در این چند بازی خودم را ثابت می‌ کنم و چه باشم و چه نباشم برای تیم‌ملی آروزی موفقیت می‌ کنم.

تیم‌ملی خانه من نیست

بعضی از روزنامه ها نوشتند که من به فدراسیون رفتم و برای دعوت نشدنم به تیم‌ملی مدرک ارائه کردم. چرا باید من به فدراسیون بروم و تیم‌ملی خانه من نیست که بخواهم این کارها را بکنم. واقعا نوشتن این ماسئل درست نیست. همان روز که نوشتند که من به فدراسیون رفتم شمال بودم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد