تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 يک بازيکن ليگ‌برتري فوتبال ايران به دليل مواد ممنوع در نمونه تحويل داده شده اش به آزمايش کنترل دوپينگ در خط محروميت از فوتبال قرار دارد.



این خبر دقایقی پیش به صورت رسمی روی وب سایت فدراسیون فوتبال قرار گرفته و طبق آن یک بازیکن لیگ‌برتری که ظاهرا سابقه کاپیتانی در یک تیم مهم را نیز دارد، متهم به دوپینگ شده است.

دکتر احمد هاشمیان، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال گفت: بر اساس اعلام آزمایشگاه کنترل دوپینگ، نتایج 83 نمونه کنترل دوپینگ فوتبال و فوتسال اعلام شده که بنا بر نتایج اعلامی 81 نمونه منفی و دو نمونه مثبت است.

وی افزود: نمونه های مثبت رمز گشایی شده و که یک نمونه آن مربوط به لیگ برتر فوتبال و دومین نمونه مربوط به یکی از بازیهای جام حذفی یک تیم دسته دوم بوده و بر همین اساس موارد تخلف به بازیکن و باشگاه مربوطه ابلاغ شده و در صورت عدم درخواست آنالیز نمونه B از سوی بازیکنان متخلف، فرایند رسیدگی آغاز و طبق قوانین آیین نامه ملی کنترل دوپینگ اقدام می شود.

هاشیمان در ادامه گفت: در نمونه های مثبت اعلام شده،ماده ممنوعه ناندرلون، تاموکسی سن و استانازول وجوده داشته است

هاشمیان در گفت وگویی دیگر به خبرنگار "ورزش سه" گفت: از نظر اخلاقی مجاز به انتشار نام بازیکن خاطی نیست و همچنین از رسانه ها نیز خواست از هرگونه اظهارنظر و گمانه زنی در این رابطه خودداری کنند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد