تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 فابيو جانواريو با وجود اينکه سه فصل از حضورش در استقلال مي‌ گذرد، با اين حال هنوز هم اين تيم را دوست دارد و بازي هايش را با دقت دنبال مي‌ کند. با وجود اينکه مليت ايراني نداشت، با اين حال مي‌ توان اين هافبک برزيلي را يک استقلالي متعصب ناميد.



جانواریو گفت که آرزو دارد روزی سرمربی استقلال شود و برای این مساله هر کاری که لازم باشد می‌ کند.

فلسفه من با خیلی از فوتبالیست ها فرق داشت
من زمانی که به ایران آمدم در لیگ پرتغال بازی می‌ کردم. در آنجا خیلی فرصت بازی به من نمی‌ رسید و من دوست داشتم یک چالش جدید را تجربه کنم. وقتی پیشنهاد فولاد لیگ یکی به دستم رسید آن را قبول کردم و به ایران آمدم. شاید خیلی ها دوست داشته باشند در جای بهتر بازی کنند و حالا اگر کمتر هم بازی بهشان برسد خیلی برایشان مهم نیست اما من دوست داشتم در جایی باشم که بتوانم بازی کنم. من از همان اول فوتبالم هم عاشق بازی کردن بودم و برای نیمکت نشینی به دنیا نیامده بودم.

به فولاد مدیونم
من به باشگاه فولاد مدیون هستم. چرا که در آنجا بود که امیر قلعه‌نویی بازی من را دید. یادم است که ما در جام‌حذفی ما با استقلال بازی داشتیم و همان جا بود که امیر قلعه‌نویی من را پسندید. به همین دلیل من فکر می‌ کنم که شاید اگر باشگاه فولاد نبود من نمی‌ توانستم راهی به استقلال پیدا کنم.

چرا استقلال را دوست دارم؟
استقلال را دوست دارم چون در آن پیشرفت کردم، قهرمان شدم و توانستم بازی های خوبی به نمایش بگذارم. یک دلیل دیگر هم دارد، آن هم برخورد خوب تماشاگران با من بود. آنها بسیار به من لطف داشتند و این چیزی بود که باعث می‌ شد عاشق طرفداران استقلال باشم.

به خاطر امیر قلعه‌نویی به سپاهان رفتم
من هیچ وقت واقعیت را کتمان نمی‌ کنم. یکی از دلایلی که تصمیم گرفتم در مقطعی استقلال را رها کنم و به سپاهان بروم امیر قلعه‌نویی بود. من حرف های قلعه‌نویی را می‌ فهمیدم و می‌ دانستم از من در زمین چه می‌ خواهد به همین دلیل هم وقتی که دیدم با او راحت هستم تصمیم گرفتم دو سال از فوتبالم را در سپاهان بازی کنم. دو سال رویایی که دو قهرمانی در لیگ به دست آوردم.

هیچ وقت پیشنهاد بازی در تیم‌ملی را نداشتم
من هیچ وقت پیشنهاد بازی در تیم‌ملی ایران را نداشتم. روزی خبرنگاری از من پرسید که اگر پیشنهادی داشته باشم، دوست دارم برای تیم‌ملی ایران بازی کنم که جواب من مثبت بود ولی در همان زمان هیچ زمان کسی با من برای حضور در تیم‌ملی حرفی نزد. پس من هم فقط از علاقه ام صحبت کردم.

دوست دارم سرمربی استقلال شوم
آرزو دارم روزی سرمربی استقلال شوم. من در این تیم خاطرات خوبی داشتم و اگر روزی این پیشنهاد به من شود با جان و دل قبول می‌ کنم. اگر هواداران من را قبول کنند، حاضرم با هر شرایطی به استقلال برگردم و بتوانم در مربیگری هم به تیمی که علاقه زیادی به آن دارم مربیگری کنم.

شرایط استقلال از پرسپولیس بهتر است
نتایج دربی را هیچ وقت نمی‌ شود پیش‌بینی کرد. دلیل آن هم این است که این بازی فشار زیادی دارد و بازیکنان برای اینکه نبازند استرس زیادی را تحمل می‌ کنند ولی فکر می‌ کنم شرایط استقلال از پرسپولیس بهتر است و شانس بیشتری برای بردن دربی دارند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد