تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 اينطور که از شواهد و قراين پيداست اين احتمال وجود دارد که حميد درخشان در بازي با استقلال با ترکيبي کاملا متفاوت پا به ميدان بگذارد.



یکی از ابهامات پرسپولیس در ترکیب در منطقه راست خط دفاعی است، جایی که با جدایی حسین ماهینی هنوز کادرفنی پرسپولیس نتوانسته جانشین مطمئنی را برای او پیدا کند. در این میان به نظر می‌ رسد که مهدی جعفرپور به رغم اینکه تجربه چندانی در پرسپولیس نداشته و در بازی با گسترش فولاد نیز در اولین بازی اش عملکرد چندان قابل دفاعی نداشت، همچنان با نظر درخشان به عنوان مدافع راست به میدان برود.

از سوی دیگر در حالی که خیلی ها میثم حسینی را مدافع چپ پرسپولیس در این مسابقه قلمداد می‌ کنند اخبار درون تیم حاکی از آن است که علیرضا نورمحمدی احتمالا به عنوان مدافع چپ به میدان رفته و اومانا نیز پس از چند هفته حضور در پست هافبک دفاعی به خط دفاعی بازخواهد گشت تا در کنار بنگر به عنوان دو مدافع میانی ایفای نقش کنند.

از این رو رضا حقیقی و محمد نوری دو هافبک دفاعی پرسپولیس  خواهند بود که البته نوری کمی جلوتر بازی خواهد کرد و وظیفه بازیسازی اصلی برعهده پیام صادقیان است. نکته جالب در احتمال فیکس بودن مهدی دغاغله است که شنیده می‌ شود احتمالا به جای هادی نوروزی در پست هافبک راست بازی کرده تا نوروزی نیمکت نشین شود. در پیشانی خط حمله نیز احتمالا محمد عباس زاده به ترکیب بازخواهد گشت تا پرسپولیس کاملا با ترکیبی دگرگون شده به میدان رفته تا به زعم درخشان امیر قلعه‌نویی تا حد زیادی غافلگیر شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد