تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 برخلاف رسول خطيبي که از داوري در بازي با نفت ناراحت بود عليرضا منصوريان سرمربي نفت تهران از داور جايگزين در اين بازي تشکر کرد.



نفت تهران با این برد به رده دوم جدول صعود کرد و پس از این بازی در کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی خبرنگاران بود:

به خواسته مان رسیدیم
ما بعد از گذشت چند بازی به وحدت تاکتیکی رسیدیم  و در این بازی هم به خواسته مان رسیدیم و باید از کادر فنی و بازیکنان تشکر کنیم. 14 روز پیش می دانستم که از این دیدار چه می خواهیم. می دانستیم که تراکتور با هوادارانش می آید. نقاط ضعف و قوت آنها را شناسایی کردیم. ما هم ضعف داریم که دیگر رفع شده و بچه ها دقایق آخر بازی را مدیریت می کنند. مدیریت بچه ها از نظر تاکتیکی مثبت بود. امیدوارم که همین روند را ادامه دهیم.

هواداران تراکتور نعمت بزرگی هستند
از حضور هواداران آذری زبان خوشحالم. آنها یک قسمت از ورزشگاه را پر کرده بودند. این نعمت بزرگی برای تراکتور است که چنین هوادارانی دارد.

اگر هم می باختیم از داور تشکر می کردم
برای ما خیلی سخت بود که داور تعویض شود اما به داور تبریک می گویم. همان طوری که بقیه زمان ها از داوری انتقاد می کنم، امروز می گویم داور خیلی خوب مدیریت کرد. نه به خاطر این که بازی را بردیم، اگر باخته بودیم نیز می گفتم.

هواداران و خبرنگاران از فوتبال نفت راضی هستند
تمام تیمهای لیگ برتری بزرگ هستند و تیم کوچکی نداریم. ما به قهرمانی نگاه نمی کنیم. تمام خواسته مان این است که بازیکنان بهترین عملکرد را داشته باشند. لیگ فرسایشی است و می خواهیم فوتبال خوبی ارائه دهیم. الان هم فوتبال خوبی ارائه می دهند که هواداران و خبرنگاران راضی هستند.

با کوروشی برخورد می کنیم
من با کسی مشکل ندارم اما مسائل انضباطی را بچه ها می دانند. باشگاه در این موارد با انضباط است. اگر کسی خارج از چارچوب باشگاه باشد، برخورد می کنیم. اگر حرکتی باشد که دیسیپلین باشگاه را خدشه وارد کند، فرقی نمی کند که رضایی، مبعلی یا کوروشی باشد، با او برخورد می کنیم. البته بازیکنان در شرایط سخت هستند و ما مربیان باید بهتر درکشان کنیم.

ندیدم بیرانوند توپ را خارج از محوطه بیاندازد
من ندیدم که بیرانوند خارج از محوطه توپش را انداخته باشد. ما در تمرینات روی این مساله کار کرده بودیم که این کار را انجام دهد. بیرانوند از بهترین های پرتاب دست است و رکوردش را در بازیهای اخیر شکسته است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد