تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

کاپیتان پرسپولیس گفت: ثابت کردیم که برای پیروز شدن در دربی فقط داشتن مهره کافی نیست بلکه باید با تمام وجود بازی کرد.



محمد نوری یکی از بهترین‌های پرسپولیس در دربی ۷۹ بود. او قبل از این بازی اعلام کرده بود می‌ترسد دوباره در دربی گل بزند و کمک داور آفساید اعلام کند و به همین علت وقتی دروازه استقلال را باز کرد، قبل از هر کاری اول به کمک داور نگاه کرد!


* پرسپولیس با شکست استقلال خیلی‌ها را غافلگیر کرد.

این برد راحت به دست نیامد. همه بچه‌ها با تمام وجود در زمین جنگیدند و تا آخرین لحظه بازی دست از تلاش برنداشتند. دلم روشن بود که برنده این بازی پرسپولیس است و به بازیکنان هم گفته بودم این بازی را خواهیم برد.

* کمتر کسی شانس برد در دربی را به شما داده بود.

انصافا استقلال از لحاظ مهره تیم بهتری نسبت به ما است و طبیعی بود که خیلی‌ها فکر کنند آنها دربی را می‌برند اما ثابت کردیم که برای پیروز شدن در دربی فقط داشتن مهره کافی نیست بلکه باید با تمام وجود بازی کرد. وقتی در نیمه اول عقب افتادیم در بین دو نیمه هم قسم شدیم که بازی را نبازیم.

* بعد از درگیری عالیشاه و فخرالدینی به یکباره بازیکنان پرسپولیس برای رسیدن به گل دوم منسجم شدند، این طور نیست؟

در آن صحنه درگیری خاصی بوجود نیامد اما بچه‌ها سعی کردند پشت هم باشند هر طوری که هست به گل دوم برسیم. باور کنید بعد از زدن گل دوم با اخراج عالیشاه خیلی ترسیدم که بازی را واگذار کنیم. اگر استقلال گل تساوی را می‌زد به گل سوم هم می‌رسید.

* پس شانس آوردید که گل دوم استقلال آفساید اعلام شد!

ما در نیمه دوم به خاطر بازی تهاجمی که ارائه داده بودیم، خسته شدیم و بعد از اخراج عالیشاه ۱۰ نفره خیلی تحت فشار قرار گرفتیم. ۱۵ دقیقه پایانی اندازه ۴۵ دقیقه برای ما گذشت و بعد از بازی هم به عالیشاه گفتم خدا نکشتت با این خوشحالی کردنت!

* اما خودت هم بعد از گلزنی پیراهنت را درآوردی.

بله، من هم کار درستی نکردم. یک لحظه جوگیر شدم و پیراهن و بازوبند را با هم درآوردم. شنیدم فردوسی‌پور هم در گزارشش گفته است ؛ نوری پیراهن و بازوبندش را در می‌آورد اما کار دیگری نمی‌کند! عادل است دیگر؛ از هیچ سوژه‌ای نمی‌گذرد.

* نترسیدی گلت این بار هم آفساید شود؟!

اتفاقا وقتی گل زدم قبل از هر کاری کمک داور را نگاه کردم تا خیالم راحت شود. شاید اگر مرتضی کریمی بود آفساید می‌گرفت! خدا را شکر می‌کنم که نامم در گلزنان دربی ثبت شد و با این گل دل میلیون‌ها نفر را شاد کردم. حتما دعای خانواده‌ام یا مردم پشت سرم بود که این افتخار نصیبم شد.

* یعنی این آخرین گلی بود که به استقلال زدی؟

انشاالله که آخرینش نباشد. لیاقت داشته باشم باز هم در دربی گلزنی خواهم کرد.

* چرا تلاش می‌کردی  به داور وانمود کنی که عالیشاه پیراهنش را بعد از گلزنی در نیاورده است؟

به هر حال باید طوری عمل می‌کردیم که عالیشاه اخراج نشود غافل از اینکه جهانبازی با هوش‌تر از این حرف‌ها بود که ادعای ما را باور کند. ضمن اینکه عالیشاه هم خیلی تابلو پیراهنش را درآورد!

* با این برد می‌شود شانسی برای قهرمانی پرسپولیس قائل بود؟

صد در صد. فاصله ما با صدر جدول زیاد نیست. انشاالله با تقویت تیم در بازی های آینده هم به فکر برد و رسیدن به صدر جدول خواهیم بود. از حالا دیگر حریفان برای پرسپولیس احترام بیشتر قائلند و با انگیزه بیشتر به مصاف ما می‌آیند.

* از دربی دیگری در جام حذفی استقبال می‌کنی؟

دلیلی ندارد از استقلال ترسی داشته باشیم. هدف ما قهرمانی در هر دو جام است و فرقی نمی‌کند با چه حریفانی روبه‌ رو شویم. بیشتر باید خودمان را باور داشته باشیم و برای رسیدن به هدف‌مان چند برابر تلاش کنیم.

* با کاری که تو و عالیشاه کردید حالا پرسپولیس برای بازی با نفت با مشکل کمبود بازیکن مواجه شده است.

اتفاقی است که رخ داده و کاری هم نمی‌شود کرد. انشاالله که بازیکنان جانشین از پس این بازی هم برمی‌آیند. بردن نفت تاکتیک خاصی را می‌طلبد که بچه‌های تیم به آن آگاه هستند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد