تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 بازيکن اسبق فوتبال خوزستان و ايران به انتقاد شديد از روند ابطال کارت هاي معافيت از سربازي بازيکنان فوتبال پرداخت و آن را ناعادلانه خواند.



سیاوش بختیاری زاده بازیکن اسبق فوتبال خوزستان و ایران بعد از ظهر دوشنبه در گفت و گوی پخش زنده با رادیو مرکز خوزستان گفت: «در سن 20 سالگی بنا به وظیفه ملی و دینی ام راهی جبهه ها شدم و سینه به سینه عراقی ها می جنگیدم اما اکنون کارت معافیت پسرم را باطل کرده اند. این در حالیست که برخی آقایان که چند ماه در آشپزخانه پادگان گلف اهواز خدمت می کردند، به عنوان رزمنده برای فرزندان خود کارت معافیت گرفته اند.»

بختیاری زاده افزود: «من در منطقه دب حردان پشت توپ پدافند هوایی و موشک راپیر ضدهوایی می نشستم. زمانی که من و ابن قاسم سرپرست فولاد در مناطق دب حردان، جفیر، فکه، موسیان و سوسنگرد سینه به سینه با دشمنان می جنگیدیم، امثال رضا قوچان نژاد و اشکان دژاگه و پدران آن ها کجا بودند؟! دژاگه و قوچان نژاد چگونه کارت پایان خدمت گرفتند؟! آیا باید لباس مقدس تیم ملی در جام جهانی به تن چنین افرادی می رفت؟!»

وی با اشاره به عدم حمایت از سوی مدیران باشگاه های فولاد و استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان گفت: «متأسفانه مدیران این باشگاه ها در موضوع معافیت ها با من همراه نبودند. من به اکثر نهادها مراجعه کردم و به کمیسیون اصل 90 مجلس نیز رفتم و از حق بازیکنان دفاع کردم ولی در این راه تنها بودم و کسی از من حمایت نکرد.»

بختیاری زاده همچنین به انتقاد از اکبر مرادی پزشک تیم فولاد خوزستان به دلیل نتیجه مثبت تست دوپینگ ایوب والی پرداخت و عنوان داشت: «متأسفانه دکتر مرادی در خصوص بحث دوپینگ ایوب والی عملکردی غیرحرفه ای داشت. مگر می شود بازیکن بدون هماهنگی با کادر پزشکی باشگاه نزد پزشک عمومی برود و ماده ممنوعه تزریق کند. فکر می کنم کادر پزشکی فولاد در رابطه با دوپینگ و محرومیت ایوب والی بسیار غیرحرفه ای عمل کرده اند.»

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد