تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

بهرام افشار زاده پس از شکست تیم استقلال مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهارداشت: به نظرم تیم اصلاً خوب بازی نکرد و کادرفنی باید پلن B خود را برای این مسابقه در نیمه دوم ارائه می‌کرد.



وی افزود: متاسفانه استقلال نیاز به یک بدنساز خوب دارد و به همین دلیل از دقیقه 64 به بعد تیم دچار افت بدنی شد و نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا امکان تعویض قلعه نویی وجود دارد ؟ گفت: اصلاً اینگونه نیست و ما به هیچ عنوان برنامه‌ای برای تغییر کادر فنی نداریم.


خبرنگاری گفت: ظاهراً شما با اسکوچیچ مربی فولاد خوزستان مذاکره کرده‌اید که افشارزاده پاسخ داد: تنها چیزی که فکر می‌کنم این است که باید با آقای قلعه نویی صحبت کنم و حتماً به او تذکر می‌دهیم چون از عملکرد تیم راضی نیستیم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر قرار باشد شما از بین بازیکنان و کادر فنی مقصر این باخت را انتخاب کنید چه کسی را معرفی می‌کنید، گفت: هم بازیکنان و هم کادر فنی در این شکست مقصر هستند و من باید با همه صحبت کنم.

افشارزاده در خصوص اینکه با توجه به پاداش در نظر گرفته شده آیا جریمه‌ای برای بازیکنان در نظر می‌گیرد یا خیر، گفت: اجازه بدهید در جلسه هیأت مدیره این موضوع را بررسی خواهم کرد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که اگر شما سرمربی استقلال بودید و از 8 هفته 6 امتیاز می‌گرفتید چه واکنشی خواهید داشت، گفت: فعلاً که سرمربی نیستم و هروقت سرمربی بودم آن‌وقت با قدرت به کارم ادامه می‌دادم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد