تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم فوتبال پرسپولیس درحالی در هفته شانزدهم لیگ برتر، دیداری حساس با نفت تهران را پیش رو دارد که برای آن مسابقه نمی‌تواند از وجود 5 بازیکن اصلی خود بهره ببرد.



تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پانزدهم و پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر باشگاه‌های کشور درحالی مقابل استقلال به پیروزی ارزشمند 2 بر یک دست یافت که 5 بازیکن خود را برای دیدار آینده از دست داد.


تیم فوتبال پرسپولیس در هفته شانزدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به مصاف نفت تهران می‌رود، مسابقه‌ای که ساعت 14:30 دوشنبه 10 آذرماه در ورزشگاه تختی تهران برگزار خواهد شد.


بر اساس این گزارش، امید عالیشاه به دلیل دریافت کارت قرمز از حضور در بازی آینده محروم شد. همچنین محمد نوری و محسن بنگر هم در آن مسابقه کارت زرد گرفته و بازی بعدی را از دست دادند. ضمن اینکه رضا حقیقی هم در جریان این بازی از ناحیه دو قلوی زانو دچار مصدومیت شد و به گفته خودش حدود 2 ماه از میادین فوتبال به دور خواهد بود.


در این شرایط امید عالیشاه، محمد نوری و محسن بنگر به دلیل محرومیت و رضا حقیقی و پیام صادقیان که به دلیل مصدومیت بازی با استقلال را از دست داده بود، دیگر بازیکنان غایب پرسپولیس برای بازی آینده هستند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد