تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 حاشيه ديدار ايران و کره جنوبي و شهرآورد هفتاد و نهم بخش اصلي برنامه 90 در اين هفته بود.



برنامه تلویزیونی 90 در این هفته با تحلیل بازی ایران و کره جنوبی آغاز شد. جایی که آنالیز بازی نشان داد زمان کوتاه حضور بازیکنان جوان در ترکیب تیم ملی حاصل فنی بهتری نسبت به زمان قبل از آن داشته است.

در ادامه با پخش آیتمی مرتبط با زندگی مرحوم غلامحسن مظلومی، بخش عادی برنامه با پخش دیدارهای لیگ برتر آغاز شد تا زمان به دربی هفتاد و نهم رسید.

چالش برانگیزترین بخش برنامه به تحلیل داوری دربی اختصاص داشت، جایی که هدایت الله ممبینی بر تمامی تصمیمات یدالله جهانبازی صحه گذاشت و حتی صحنه هایی که عسگری رئیس دپارتمان داوری خلاف نظر داور موضع گیری کرده بود و صحنه مشکوک به پنالتی پرسپولیس جزو آنها بود را هم رد کرده و تصمیم داور را تایید کرد.

تنها نقطه ایراد ممبینی به جهانبازی گل نخست پرسپولیس بود که به نظر این عضو کمیته داوران در صحنه برخورد توپ به تیر دروازه و در بازگشت محمد نوری در آفساید قرار داشت.

در ادامه میرشاد ماجدی سرپرست استقلال روی خط برنامه آمده و مدعی شد که بنگر بر روی بیک زاده مرتکب خطای پنالتی شده و این خطا را با خطایی که داور ازبکستانی در دیدار ایران و کره جنوبی بر روی امید ابراهیمی اعلام کرده بود مقایسه کرد.

وی همچنین اعتقاد داشت که بنگر باید از زمین مسابقه اخراج می‌شد.

میهمان ویژه برنامه هم محمد نوری کاپیتان پرسپولیس بود که در مورد برتری در دربی اظهار داشت: یکشنبه گذشته بهترین شب زندگیم بود. از کودکی دوست داشتم در دربی گل بزنم اما یکبار گل درستم آفساید اعلام شد. البته بعدها کریمی اعلام کرد که آن توپ گل بوده است. یک بار هم پنالتی‌ام را اوت زدم. علی کریمی پنالتی گرفت اما مصدوم شد و نتوانست خودش ضربه اش را بزند.

نوری ادامه داد: بازی چند دقیقه متوقف شد و در نهایت ضربه ام به بیرون رفت.

وی افزود: خوشحالم که پرسپولیس در دربی برنده شد، هواداران را شاد کردیم و شب فراموش نشدنی برای ما بود.

نوری در مورد برتری در بازی با وجود دریافت گل خاطرنشان کرد: بین دو نیمه به بازیکنان گفتم که ما قبلا هم از این تیم عقب افتادیم اما در نهایت 3 گل زدیم و باز هم می توانیم اینکار را انجام دهیم.

کاپیتان پرسپولیس درباره خاطره بازی با سپاهان در اصفهان و ماجرای آب معدنی گفت: واقعا نمی توانستم تعادلم را حفظ کنم. البته از ما آزمایش گرفتند اما بعدا دکتر گفت که جواب آزمایش ها را دزدیدند و باید بگویم که واقعا 30 دقیقه از زندگیم در آن بازی یادم نیست.

وی درباره بازیکنانی که زمان تعویض به سرمربی تیم اعتراض کردند هم گفت: درخشان می گفت دستم خالی است و نمی توانم این بازیکنان را اخراج کنم اما نیم فصل دوم بازیکن خارجی می گیرند و رقابت بیشتر و کسی هم نمی تواند برای پرسپولیس ناز کند.

در ادامه برنامه 90 نظر چند کارشناس دیگر داوری در مورد قضاوت دربی پرسیده شد که بیشتر آنها معتقد بودند باید یک ضربه پنالتی به سود پرسپولیس اعلام می شد.

دربی هرات هم یکی دیگر از آیتم های این برنامه بود.

در بخش پایانی، محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس روی خط برنامه آمد و گفت: اگر استقلالی ها معتقدند بنگر بر روی بازیکنشان دچار خطای پنالتی شده ما هم اعتقاد داریم بر روی طارمی ما خطای پنالتی صورت گرفته که داور آن را نگرفته است. من یک ربع اول بازی به داور چهارم گفتم آندو 4 خطا داشته و داور عکس العملی نداشته است.

وی ادامه داد: در مورد محرومیت آقای عبدی باید بگویم عبدی چون محروم بوده چند دقیقه اوایل بازی به طور اشتباه روی نیمکت نشست و این باعث شد 2 میلیون جریمه شویم. سازمان لیگ به ما نامه نزده بودند که حسین عبدی محروم است و ما فکر کردیم می تواند روی نیمکت تیم بنشیند.

آیتمی مربوط به هوادار تیم تراکتورسازی که معلول است و با مشکلات فراوان برای دیدن بازی های تیم محبوبش به ورزشگاه می رود آخرین بخش برنامه نود این هفته بود. (ویدئو)

سوال پیام کوتاه این برنامه درباره بهترین بازیکن دربی بود:
1.امید ابراهیمی
2.سجاد شهباززاده
3.مهدی طارمی
4.محمد نوری

در نظرسنجی برنامه مهدی طارمی عنوان بازیکن برتر دربی را به خود اختصاص داد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد