تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 دبيرکل فدراسيون فوتبال گفت: دو تيم استقلال و پرسپوليس تلاش خود را کردند تا يک ديدار فني و تاکتيکي را به نمايش بگذارند و در هر صورت دربي 79 يکي از بازي‌هاي خوب بين اين دو تيم در سال‌هاي اخير بود.



مهدی محمد نبی در مورد دربی 79 گفت: هر دو تیم نسبت به دربی‌های گذشته تلاش بیشتری داشتند و به لحاظ فنی بازی خوبی را انجام دادند اما مهمترین از این اظهارات آن است که تماشاگرانی که در استادیوم حضور داشتند و آنهایی که از طریق تلویزیون این بازی را دیدند در نهایت از این دربی راضی شدند.

وی ادامه داد: دو تیم استقلال و پرسپولیس تلاش خود را کردند تا یک دیدار فنی و تاکتیکی را به نمایش بگذارند و در هر صورت دربی 79 یکی از بازی‌های خوب بین این دو تیم در سال‌های اخیر بود.

نبی در پاسخ به این سوال که آیا برای انتخاب مراسم بهترین‌های فوتبال آسیا به فیلیپین نخواهد رفت گفت: با وجود اینکه به این مراسم دعوت شده‌ام اما به خاطر یک سری از مسائل و اقدامات مربوط به تیم‌های ملی به فیلیپین نخواهم رفت. بر همین اساس قرار است ابتدا اقدامات مربوط به حضور تیم ملی نوجوانان ایتالیا به ایران انجام شود ضمن اینکه قرار است هفته آینده تیم ملی فوتسال روسیه به کشورمان آمده و دو بازی دوستانه را با تیم ملی فوتسال ایران در قم برگزار کند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال با اشاره به قطعی شدن اردوی آفریقای جنوبی در موعد مقرر خود یادآور شد: هنوز در اردوی آفریقای جنوبی هیچ دیدار تدارکاتی برای تیم ملی قطعی نشده و همچنان پیگیر مسائل مربوط به این موضوع هستیم. البته برگزاری اردو در آفریقا قطعی است و به دنبال کارهای مربوط به این اردو هستیم.

وی افزود: پس از بازگشت تیم ملی از آفریقای جنوبی قرار است تیم ملی فلسطین راهی ایران شده و در تاریخ 7 دی ماه یک دیدار دوستانه را با کشورمان برگزار کند که اقدامات مربوط به برگزاری این دیدار نیز در حال انجام است.

نبی در پاسخ به این سوال که با وجود عدم انتخاب مربی برای تیم ملی نوجوانان ایتالیا قرار است با چه تیمی دیدار کند گفت: انتخاب مربی برای این تیم در اولویت است و به همین منظور سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران تا دو هفته آینده انتخاب خواهد شد.

وی در پایان در مورد آخرین وضعیت کی‌روش گفت: او قرار بود روز گذشته همراه با کفاشیان راهی کیش شود که به خاطر سرماخوردگی شدید و کسالتی که وجود داشت سفرش لغو شده و در حال حاضر کی‌روش در حال استراحت است و بعید می‌دانم به خاطر سرماخوردگی بتواند طی روزهای آینده راهی کیش شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد