تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 پرسپوليس در دور يک چهارم نهايي جام حذفي در سيرجان ميهمان گل گهر غول کش است.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، گل گهر بعد از حذف 2 تیم لیگ‌برتری، حالا در سیرجان پرسپولیس را به مصاف می‌ طلبد.

1. گل گهر در 2 دور گذشته سپاهان و نفت‌مسجدسلیمان را شکست داده است. آنها بعد از 2 بازی، در حالی به مصاف پرسپولیس در یک چهارم می‌ روند که نتایج خوبی در لیگ دسته اول نگرفته است.
2. پرسپولیس احتمالا با ترکیب نیمه دوم بازیش با استقلال به میدان می‌ رود. نیلسون، بنگر، نورمحمدی، اومانا، خانزاده، نوراللهی، کفشگری، نوری، عالیشاه، طارمی و هادی نوروزی یاران پرسپولیس هستند.
3. سرخپوشان در 3 بازی اخیر صاحب 2 برد و یک مساوی در لیگ شده اند. آنها از زمان حضور حمید درخشان 4 برد، 2 مساوی و 2 باخت به دست آورده اند.
4. پرسپولیس روز دوشنبه نفت‌تهران را به مصاف می‌ طلبد، در بازی شانزدهم پرسپولیس در لیگ محمد نوری، عالیشاه و بنگر محروم هستند.
5. پرسپولیس در جام‌حذفی ابتدا کارگر بنه گز را برده و سپس در ضربات پنالتی راه‌آهن را از سد راه برداشته است.
6. پرسپولیس، سال گذشته در یک چهارم نهایی جام‌حذفی به فولاد در ضربات پنالتی باخت. سرخپوشان 2 سال قبل در فینال جام‌حذفی در ضربات پنالتی به سپاهان باخت و 3 سال قبل در مرحله یک چهارم جام‌حذفی در وقت اضافه باخت، پرسپولیس در جام‌حذفی تیم بسیار بدشانسی بوده است.
7. اگر پرسپولیس گل گهر را ببرد و ذوب‌آهن در خانه آبی‌پوشان را ببرد، پرسپولیس در تهران با ذوب‌آهن در نیمه نهایی لیگ بازی می‌ کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد