تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 علي سامره مهاجم سابق آبي‌پوشان، معتقد است بعضي از بازيکنان استقلال با بي انگيزگي شان در دربي باعث باخت تيم شدند.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com" سامره اعتقاد دارد هنوز برای موفقیت استقلال در لیگ چهاردهم زمان باقی است.

تجربه کلاه سر استقلال گذاشت
به هر حال استقلال از لحاظ تجربه بالاتر از پرسپولیس بود و این تجربه کلاه سرشان گذاشت. با توجه به اینکه آبی ها بازیکنان شناخته تری دارند به این مساله اکتفا کردند، به هر حال اینکه بازیکنان پرسپولیس به صورت کامل در اختیار تیمشان بودندو برای برنده شدند، جنگیدن ما هم به عنوان استقلالی این پیروزی را به آنها تبریک می‌ گوییم. چند تا از بازیکنان استقلال خیلی راحت بی انگیزه کار کردند وقتی بازیکنی مقابل پرسپولیس انگیزه نداشته باشد، مقابل بقیه تیم ها می‌ خواهد چکار کند؟

توانایی امیرخان بالاست
از دیدگاه من اگر آقای قلعه‌نویی تفکراتش را عوض کند و وقت بیشتری روی مسائل فنی بگذارد، روند استقلال خیلی بهتر می‌ شود. 40، 50 نفر آدم دور و بر قلعه‌نویی هستند ولی همه آنها طرفدار استقلال نیستند و بعضی هایشان دنبال شهرت می‌ گیرند ولی قلعه‌نویی نباید توجهی به این مسائل کند، امیرخان این توانایی را دارد که استقلال را به روزهای خوبش بازگرداند. به هر حال همین مربی ای که هواداران علیه اش شعار دادند، مقام های زیادی برای استقلال آورده شاید هر کس دیگری هم به جای او مربی سرمربی استقلال بود من همین صحبت ها را می‌ کردم. در باخت دربی هواداران هم مقصر هستند وقتی آنها قبل از دربی با تعداد 5هزارنفر استادیوم را پر می‌ کنند، کار برای بازیکنان سخت می‌ شود اگر آنها از تیمشان حمایت می‌ کردند خیلی راحت دربی را می‌ بردیم ولی وقتی یک تیم می‌ بازد از کادرفنی گرفته تا هوادار همه مقصر هستند. به هر حال اتفاقی است که افتاده و باید از این به بعد به فکر بعدش باشیم.

بازیکنان بی انگیزه کنار بروند
استقلال اگر خودش بخواهد، می‌ تواند در جام‌حذفی نتیجه بگیرد اما این مساله در گرو کنار گذاشتن 3، 4 بازیکن بی انگیزه استقلال است، من اگر مربی تیم باشم بعضی از بازیکنان را از لیست 18 نفره کنار می‌ گذارم. البته هنوز هم دیر نشده، استقلال می‌ تواند به صدرجدول برسد. ببینید چقدر دیگر تیم ها ضعیف هستند که وقتی استقلال 8 بازی 6 امتیاز می‌ گیرد باز هم اختلاف چندان با تیم صدرجدول ندارد. فوتبال اصلا قابل پیش‌بینی نیست آقای قلعه‌نویی و تمامی بازیکنان با تلاششان می‌توانند خیلی زود، به صدرجدول دست پیدا کنند.

حقمان را بگیریم نه یقه یکدیگر را
در مجموع صحبت کردن بعضی ها علیه استقلال کار قشنگی نیست، این روزها باید به فکر این باشیم که تیممان را جمع کنیم. ما یک خانواده هستیم باید احترام یکدیگر را نگه داریم ولی وقتی بزرگ های فوتبال همانند دایی و مایلی‌کهن احترام یکدیگر را نگه نمی‌ دارند یا نکونام و قلعه‌نویی آنطور که باید و شاید به هم احترام نمی‌ گذارند چطور می‌ توان از فوتبالیست ها انتظار داشت که احترام بگذارند. امیدوارم بقیه با حوصله و صبر بیشتری نسبت به هم صحبت کنند. کار هر کس مشخص است. یک توپ است و یک زمین فوتبال. اگر بتوانیم حقمان را می‌گیریم حالا قرار نیست اگر حقمان را نگرفتیم، یقه یکدیگر را بگیریم. شاید در زمان بازیگری ام خود آقای قلعه‌نویی به من بهای چندانی ندارد اما دلیل ندارد الان که فوتبالم تمام شده در مورد این مسائل صحبت کنم. اگر هم حرفی از استقلال می‌ زنم به خاطر اینکه خودم را عضو کوچکی از این مجموعه بزرگ می‌ دانم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد