تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 امير قلعه‌نويي 11 بازيکن اصلي استقلال را براي بازي با ذوب‌آهن در چارچوب مرحله يک چهارم نهايي مسابقات جام حذفي مشخص کرد.



در بازی با ذوب‌آهن در جام‌حذفی محسن فروزان، خسرو حیدری، محمدرضا خرسند‌نیا، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، امید ابراهیمی، آرش برهانی، کرار جاسم، هرایر مگویان، هاشم بیک‌زاده و یعقوب کریمی برای استقلال به میدان می‌ روند.





ترکيب تيم ذوب آهن براي بازي با استقلال مشخص شد.

سبزپوشان اصفهانی در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی با ترکیب رشید مظاهری، کارلوس سانتوس، هادی محمدی،‌اکبر ایمانی، قاسم دهنوی،‌علی حمام، مهرداد قنبری، قاسم حدادی‌فر، مهدی رجب زاده، محسن مسلمان و مسعود حسن‌زاده به مصاف استقلال خواهند رفت.

*همچنین روی نیمکت استقلال تیموریان،‌ داسیلوا،‌فخر‌الدینی، نوری، طاهونی، حسینی و نورافکن حضور دارند.

*هواداران استقلال به بهانه برگزاری دربی احتمالی و گرفتن انتقام از پرسپولیس از پیروزی این تیم و دیدار مقابل گل‌گهر خوشحال بودند.

*بازیکنان استقلال ساعت 16 و 50 دقیقه وارد زمین شده و به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفتند. در این بین آرش برهانی بیش از سایر بازیکنان تشویق شد.

*کریم بوستانی و همراه محسن فروزان از ساعت 16 و 30 دقیقه در بین اولین نفراتی بودند که وارد زمین مسابقه شدند.

*افشارزاده مدیرعامل استقلال یک ساعت قبل از آغاز بازی وارد ورزشگاه شده و به جایگاه ویژه رفت.

*قبل از آغاز بازی آهنگ‌های مربوط به شهدا و سپس آهنگ‌های مرحوم مرتضی پاشایی از بلندگوها پخش شد. همچنین تصاویری از مرحوم پاشایی از اسکوربورد به نمایش درآمد تا به این وسیله یاد و خاطره این خواننده فقید زنده شود.

*زمانی که دیدار تیم‌‌های پرسپولیس و گل‌گهر به ضربات پنالتی کشیده کشید یک کودک در جایگاه ویژه و همزمان با پنالتی‌های پرسپولیس یک تفنگ ترقه‌ای را به صدا درمی آورد و به این وسیله او آسایش را از سایر حاضران در جایگاه ویژه سلب کرده بود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد