تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 محسن بنگر توانست با زدن گل تساوي در سيرجان تيمش را به مرحله بعدي جام حذفي برساند.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com" بنگر که با دریافت کارت در این دیدار، بازی بعدی تیمش مقابل ذوب آهن را از دست داد اما امیدوار است در فینال این جام بتواند به همراه تیمش کاپ قهرمانی را در دست بگیرد. مدافع پرسپولیس درباره این بازی و شرایط تیمش حرف زد که در ادامه می‌خوانید.


بنگر در مورد دیدار تیمش مقابل گل گهر سیرجان گفت: در اوایل بازی کمی خسته بودیم و شرایط زمین هم تاثیر داشت اما کم کم به آن عادت کردیم و البته بعد از اینکه بازیکن آنها اخراج شد کاملا عقب کشیدند و این شرایط را برای ما سخت‌تر کرد.

وی در ادامه گفت: صد در صد آماده هستیم و انگیزه زیادی برای گرفتن این جام داریم. همانطور که دیدید در بازی با راه‌آهن هم 120 دقیقه جنگیدیم و زحمت می‌کشیم تا با قهرمانی در جام حذفی ضمن خوشحالی هواداران، سهمیه آسیا برای فصل آینده را نیز کسب کنیم.

بنگر در مورد کارت زردی که منجر به محرومیتش از بازی آینده این تیم در جام حذفی شد، گفت: واقعا کاری نکردم و نمی‌دانم دلیل داور برای دادن کارت چه بود. به نظرم تحت تاثیر جو استادیوم قرار گرفت و اگر دقت کنید بازیکنان دیگر خیلی بیشتر از این را انجام دادند اما با کارتی روبرو نشدند. من نه بی‌احترامی کردم و نه حرف زشتی زدم اما بازی بعدی را محروم شدم.

وی با اعلام اینکه ابتدا به بازی نفت تهران فکر می‌کردند و تمرکز‌شان را روی این بازی گذاشته‌اند گفت: بازی سختی در مرحله بعدی مقابل ذوب‌آهن داریم و البته تمام تمرکزمان ابتدا روی بازی با نفت تهران گذاشته‌ایم. در زمان بازی با ذوب‌آهن هم به این تیم فکر می‌کنیم و در آن زمان می‌توانیم از بازیکنان جدید تیم هم استفاده کنیم. نفت تیم خوبی است که از کادرفنی و بازیکنان خوب و باکیفیتی بهره می‌برد و مطمئنا بازی خوبی خواهد شد. البته ما 5-4 بازیکن در این بازی نداریم که اگر حضور داشتند بازی به مراتب زیباتری را شاهد بودیم.

بنگر در ادامه درباره گلی که در این بازی به ثمر رساند و موفق به تساوی کشاندن بازی شده نیز گفت: در وقت‌های اضافه کادرفنی دستور داد در خط حمله به میدان بروم و متاسفانه همان زمان گل خوردیم. حملات زیادی روی دروازه این تیم به وجود آوردیم و گلی هم که زدم روی تلاش بچه‌ها بود و پاس گل زیبای امید عالیشاه.

مدافع پرسپولیس که استاد کری خوانی با باشگاه رقیب است در ادامه نیز پاسخ کری‌خوانی آبی‌ها که اعلام کرده بودند در جام حذفی باخت در لیگ برتر را جبران خواهند کرد، گفت: خودشان کری را شروع کردند و ما اصلا حرفی نزدیم. باید برویم ببینیم کسانی که خودشان را گلزن و برنده دربی جام حذفی می‌دانستند کجا هستند. آنهایی که می‌گفتند انتقام می‌گیریم الان فکر کنم باید 5-4 ماه صبر کنند تا ما را ببینند و البته اگر در تیم‌شان باشند.

بنگر در ادامه درباره شانس حضورش در اردوی تیم ملی گفت: بازیکنان تیم ملی که انتخاب شده‌اند و من هم مثل همیشه جایی در آن ندارم. دیگر به این اتفاق عادت کرده‌ام و فکر نمی‌کنم. قبول دارم مربی‌گری سلیقه‌ای است و کی‌روش هم نفرات خودش را دارد. اما چیزی که برایم سخت است این است که می‌بینم برخی بازیکنانی که دعوت می‌شوند اصلا آماده نیستند.

وی ادامه داد: من مطمئن هستم که این بار هم در لیست نیستم و البته امیدوارم از تیم ما بازیکنانی که حق‌شان است به تیم ملی دعوت شوند. امید عالیشاه، مهدی طارمی و هادی نوروزی عملکرد خوبی داشتند و حق شان است دعوت شوند و از ما که دیگر گذشت!

بنگر در پایان با تشکر از هواداران پرسپولیس گفت: هفته‌های اخیر روند خوبی داشتیم و بردهای اخیر با هواداران تیم‌مان که مثل همیشه حامی بزرگی برای ما بودند تبریک می‌گویم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد