تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 هاشم بيک‌زاده مدافع ملي‌پوش استقلال در پايان مسابقه با عصبانيت روبه‌روي خبرنگاران ايستاد و عليه طرفداراني که او را مورد فحاشي قرار داده بودند صحبت کرد.



از میکسدزون ورزشگاه آزادی، مشروح حرف های بیک‌زاده را بخوانید:

* بازی خوبی بود. این برد را به هواداران واقعی استقلال تبریک می‌ گویم البته این ها هواداران واقعی نیستند. ما زحمتمان را کشیده ایم چرا به ما فحش می‌ دهند؟

* من سه سال پیش هم بازی های خوبی انجام می‌ دادم اما هجمه تندی روی من بود. اینجوری به نظر نمی‌ شود فوتبال بازی کرد. این ها دوست ندارند استقلال نتیجه بگیرد.

* این ها از طرف آدم های دیگر اجیر شده اند. ما در این شرایط روحی روانی آمده ایم و برده ایم اما علیه ما شعار می‌ دهند. مطمئن باشید هیچ بازیکنی تیمش را نمی‌ فروشد.

* من نمی‌ دانم این هوادارها و شعارهایشان هدایت شده است یا نه. من نیمه اول بازی خوبی انجام دادم اما این حرف ها را نمی‌ توانم تحمل کنم. اگر می‌ خواهند به خاطر من تحت فشار باشند، رضایتنامه من را بدهند و بروم. من بین دو نیمه گریه ام گرفت. بهتر است بروم تیمی که پولم را بدهند و حداقل آرامش داشته باشم.

* آندرانیک تیموریان چرا باید از این تیم برود؟ دلیلش چیست؟ من دلیلش را می‌ دانم اما نمی‌ توانم اینجا بگویم. البته مساله ربطی به امیرخان ندارد.

* همه قهرمانی های استقلال با امیر قلعه‌نویی است، چرا علیه او شعار می‌ دهند؟

* وقتی این هوادارها به بازیکنان فحش می‌ دهند، حداقل بازیکنان باید پشت هم باشند.

* من با این شرایط واقعا سخت است بمانم. پژمان نوری به همین دلیل رفت. حالا که او رفته مشکل تیم شده من. من واقعا نتوانستم فوتبال بازی کنم بس که علیه من شعار دادند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد