تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 اسکوچيچ توانست با دست خالي تراکتور را شکست دهد و بعد از اين برد با چهره اي خندان به کنفرانس رفت.



به گزارش "تک گل"، اسکوچیچ بعد از این برد پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود:

این برد شخصیت بود
این برد یک برد روحی و جمعی بود. این برد یک پیروزی شخصیت بود و به این بازیکنان افتخار می کنم. در طی دوران با تمام مشکلات با قلب شان در زمین بازی می کنند. از فدراسیون تشکر می کنم اجازه داد سعیدی را استفاده کنم اما من قبول نکردم و در لیست 18 نفر نبود.

17 بازیکن داشتیم
به هر حال اگر بخواهیم جمع بندی ساده ای را داشتیم باید بگویم والی، سلیمی و 4 سرباز و چاگو را از دست دادیم که نبودشان در تیم تاثیر گذار بود. ما 17 بازیکن داشتیم و فقط یک هافبک که بدرلو بود. برای مان مشکل بود ترکیب را بچینیم مقابل تیم قدر تراکتورسازی. ابتدای بازی در نیمه اول بچه ها در کار دفاعی مشکل داشتیم. لحظه به لحظه که از بازی می گذشت بچه ها بالغ تر شدند و توانستند بازی را ببریم. از انصاری،نانگ، علی سینا ربانی و بقیه بازیکنان که در پست های خود نبودند تشکر می کنیم.

حرف زدن از سهمیه فایده ای ندارد
از اصحاب رسانه استدعا می کنم در مورد اهداف و کسب سهمیه سوال نکنند و در این شرایط حرف زدن از این مسائل غیر حرفه ای است. هر تیمی جلوی ما مشکل خواهد داشت.علاوه بر اینکه سروش سعیدی را گفتند به احتمال زیاد مشکل رفیعی هم حل می شود. غیر حرفه ی بود از این بازیکن استفاده کنم چون بقیه زحمت کشیدند.

خواهش می کنم به فولاد و فوتبال ایران کمک کنند
جا دارد از مسوولان فدراسیون بخواهم هر چه بهتر به این مشکلات و جوان ها کمک کنند. خواهش می کنم سوتفاهم نشود من به خدمت سربازی رفتن احترام می گذارم. اما هدفم از این صحبت این است که هر هفته یک نفر را اعلام کنند. مسوولان برای فولاد و کل فوتبال ایران راه حلی پیدا کنند. ما بازیکنان دیگری داریم که بتوانیم حق مان را در زمین بگیریم.

امشب 4 تا فیلم می بینم
برنامه من این است امشب شام بخورم و یک فیلم ببینم و بعد از هر بازی خوایم نمی برد و 4 تا فیلم می بینم و در مورد بازی با پرسپولیس صحبت نمی کنم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد