تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 رسول خطيبي سرمربي تراکتورسازي بعد از باخت به فولاد تصميمات قاطعي گرفت و حامد لک را به پادگان فرستاد.



خطیبی تصمیم گرفته لک، شیروند و دلیر را از لیست خارج کند و در همین خصوص مصاحبه ای انجام دهد:

این بازیکنان دیگر به درد تیم نمی خورند

بحث اخراج بازیکنان مطرح نیست ، ما در تلاش هستیم در نقل و انتقالات نقاط ضعف مان را پوشش بدهیم اما متاسفانه در لیست خود جای خالی نداریم و باید برای جذب بازیکن جدید لیست خود را خالی کنیم .ما به این بازیکنان فرصت جبران داده بودیم ولی متوجه شدیم که دیگر این بازیکنان به درد تیم نمی خورند . به همین خاطر تصمیم گرفتیم آنها را در اختیار باشگاه قرار دهیم تا جا برای جذب بازیکن خالی شود.

این بازیکنان خودشان را به پادگان لشگر عاشورا معرفی کنند

من کاری به سرباز بودن این بازیکنان ندارم .فقط آنها را در اختیار باشگاه قرار داده ام و باشگاه تصمیم گیرنده در مورد وضعیت باشگاهی آنان هستند . این سربازان در اختیار باشگاه هستند ولی در تیم من جایی ندارند و چون سرباز هستند فکر کنم باید خود را به پادگان لشگر عاشورا معرفی کنند تا تکلیفشان مشخص شود .

بهتر از این بازیکنان سراغ داریم

اگر بازیکنی بهتر از این 3 بازیکن نداشتیم آنها را کنار نمی گذاشتیم. ما بیکار ننشسته ایم و به دنبال بازیکنانی هستیم که در نیم فصل دوم عصای دستمان باشند . هواداران از این بابت نگران نباشند چون ما دنبال بازیکنان خوب هستیم..

امیدوارم زودتر مدیرعامل مشخص شود

من به عنوان سرمربی نمی توانم در این مورد نظر بدهم و فقط امیدوارم هر چه زودتر مدیر عاملی انتخاب شود که هم نقل و انتقالات را از دست ندهیم و هم اینکه بتواند خواسته هواداران میلیونی تراکتور را برآورده کند .

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد