تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

اگرچه رسول خطيبي سرمربي تراکتور به هيچ وجه درباره فهرست خريدش حرف نمي زند اما به گزارش منابغ محلي اين تيم طي نامه‌اي به باشگاه پيکان تهران خواستار به خدمت گرفتن سيد مهدي رحمتي و محمد نصرتي شده است.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، سرمربی تراکتورسازان پس از شکست مقابل فولاد 3 بازیکن خود از جمله حامد لک را از تیم کنار گذاشت تا جای خالی در لیست تیمش برای جذب بازیکنان مورد نیاز باز شود. اگرچه ممکن است هرسه این بازیکنان به ترکیب بازگردند. حامد لک، محسن دلیر و شهریار شیروند هرسه بازیکنان باکیفیتی هستند و رسول بعد از تنبیه احتمالی آنها را بازخواهد گرداند اگرچه درباره خط دروازه اوضاع متفاوت است.

با جدایی توافقی آل نعمه از تراکتورسازان و مسئله حامد لک، خطیبی اولویت را در استخدام یک دفاع و یک گلر تراز اول قرار داده است و او با او با توجه به جنمیع جهات به دنبال ستون های دفاعی پیکان است. نصرتی که علاقه زیادی به تراکتور دارد ممکن است برای بازگشت وسوسه شود اما معلوم نیست رحمتی با توجه به اینکه سالها در تهران بوده به تیم دیگری می رود یا نه.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد