تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 رسول خطيبي سرمربي تراکتورسازي بعد از چند هفته ناکامي موفق شد در بازي با ذوب آهن 3 امتياز را کسب کند و با برد به تعطيلات برود.



 خطیبی بعد از این برد در این دیدار از نحوه قضاوت داور رضایت نداشت و در آستانه تعطیلات در خصوص شرایط تیمش گفت و گویی انجام داد:

از بچه ها تشکر می کنم
مقابل ذوب آهن ما روی نیمکت خیلی کمبود داشتیم وتمام بازیکنان در اختیارمان نبودند. هوادارانمان هم در ورزشگاه حضور نداشتند و از حضور آنها محروم بودیم. اما  بچه ها جلوی ذوب آهن خیلی خوب کار کردند و 3 امتیاز شیرین را بدست آوردیم که جا دارد از بچه های تیم تشکر کنم .

روی خط دفاع کار کردیم
در تمریناتی که قبل از بازی داشتیم روی نقاط ضعف خط دفاعی کار کردیم و در این بازی دیدید که مقابل تیم منسجمی مثل ذوب آهن اجازه نفوذ ندادیم . آنها حتی یک موقعیت خطرناک هم روی دروازه ما نداشتند . البته هنوز مشکلاتی در خط دفاع وجود دارد که با جذب یک مدافع در صدد رفع آن هستیم.

با کلیات گل ذوب آهن مشکل دارم
من با کلیات گل  ذوب آهن مشکل دارم و آن کرنری که گل شد اصلا کرنر نبود و دروازه بان بیرون آمد و توپ گرفت  البته من به داوری اعتراضی ندارم .

مدیرعامل باید مشخص شود
امیدوارم مدیرعامل باشگاه هر چه زودتر انتخاب شود تا چنین مواردی را از فدراسیون پیگیر باشیم . البته نباید از زحمات آقای عباسی به سادگی بگذریم ولی مدیر عامل قطعی باید مشخص شود .

نمی خواهیم کار به شکایت بکشد
در برنامه نود از حاشیه سازی رسانه های غیر بومی صحبت گفتم که برخی دوستان ناراحت شدند که میخواهم در این مورد توضیح بدهم . منظور من از رسانه غیر بومی فقط یکی از سایت هاست که پرینت مطالب را گرفته ایم و با مسئولان صحبت کرده ایم و دوست نداریم کار به شکایت و این مسائل بکشد .

3 هفته دیگر به صدر برمی گردیم
هواداران مطمئن باشند تا 3 هفته دیگر به صدر جدول بازمی گردیم و دوباره روزهای خوش مردم آذربایجان از راه می رسد. ما تمام هدف مان موفقیت تراکتور است.

آندو از اول فصل در لیست من بوده
از ابتدای فصل آندرانیک تیموریان در لیست من بود اما مدیریت وقت نتوانست او را جذب کند. باز هم در نیم فصل اسم آندو را به مسوولان باشگاه دادم و تائید کردم که به این بازیکن در ادامه لیگ نیاز دارم و امیدوارم از نظر مالی هم توافق حاضل شود.به غیر از آندو یک مدافع باتجربه به تیم اضافه می کنیم تا در ادامه بتوانیم نتایج بهتری بگیریم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد