تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 خبر تماس حميد درخشان با حسن رودباريان دروازه‌بان سابق تيم‌ملي که مدت هاست از او خبري نداريم. اگرچه کمي عجيب است اما استراتژي حميد درخشان در فصل نقل و انتقالات را مشخص مي‌‌کند.



با این تماس مشخص است که درخشان قصد دارد یک گلر باتجربه اما نه چندان مدعی را به تیم خود اضافه کند تا جنگ گلرهای این تیم به اتمام برسد. در حال حاضر نیلسون کوریا و سوشا مکانی هر دو داعیه شماره یک بودن را دارند اما این رقابت به هر دوی آنها به شدت لطمه زده و باعث دریافت بدترین گل های خورده در تاریخ باشگاه پرسپولیس شده است.

با وضعیت موجود نیلسون یا سوشا، یکی شان از پرسپولیس می‌ رود و گلر دیگری که سطح پایین تری خواهد داشت، جای او را می‌ گیرد. اما سوال اینجاست که کدامیک از این دو دروازه‌بان پرسپولیس را ترک می‌ کنند؟ سوشا یا نیلسون؟ نیلسون که صحبت حضورش در ذوب‌آهن هم شنیده می‌شود در حالی امروز تیتر اول دو، سه روزنامه ورزشی بود که به نظر نمی‌ رسد یحیی گل‌محمدی به این دروازه‌بان نیاز داشته باشد.

ذوب‌آهن در این فصل با دو گلر پیش رفته ابتدا محمدباقر صادقی و رشید مظاهری و جالب اینکه صادقی که از نیمکت نشینی ناراضی بود و قصد جدایی از ذوب را داشت، دوباره به این تیم بازگشته است. پس بعید است که آنها به این انتقال رضایت بدهند، بخصوص که اگر قرار باشد مسلمان با بازیکن دیگری معاوضه شود بهتر است کسی جایش بیاید که مشکلات ذوب‌آهن را در پست های کلیدی حل کند.

اما سوشا مکانی. این دروازه‌بان که بعد از یک نیم فصل فاجعه بار برای تعطیلات ایران را ترک کرده، در سودای جدایی از پرسپولیس است. اما او هم فردی احساسی است و شاید نظرش برگردد؛ بخصوص اگر تیم خوبی نباشد که او را بخواهد.

در حال حاضر موقعیت دو دروازه‌بان پرسپولیس کاملا ناروشن است مثل موقعیت خود باشگاه، مدیرعامل و البته سرمربی اش!

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد