تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 نيم فصل اول ليگ دسته اول هنوز به پايان نرسيده اما در گروه ب اين مسابقات که تيم هاي بزرگي مثل نفت آبادان، داماش، سياه جامگان، شهرداري تبريز و ... در آن حضور دارند، تيمي مثل رفسنجان با اقتدار صدرنشين است. اتفاقي که کمتر کسي آن را باور داشته.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com" وینکو بگوویچ که در ابتدای فصل شغلش در مس کرمان را از دست داد تا به رفسنجان برود، حالا حس یک مربی پیروز را دارد. اگرچه خودش تاکید می‌ کند هنوز راه زیادی تا لیگ‌برتری شدن تیمش باقی مانده. گفت‌وگوی ما با این مربی کروات را بخوانید:

به همه تبریک می‌گویم
باید به بازیکنان، کادرفنی و مدیران مس رفسنجان تبریک بگویم چون واقعا تیم فوق العاده ای را درست کرده اند. ما خیلی خوب نتیجه گرفتیم ولی هنوز یک بازی مهم دیگر تا نیم فصل باقی مانده است. باید پارسه را هم ببریم تا بتوانیم با خیال راحت قهرمانی در نیم فصل را جشن بگیریم. پارسه تیم خوبی است و نباید کار را تمام شده تلقی کرد.

بازیکن می‌خواهم
من از مدیران باشگاه خواسته ام که برای تعطیلات نیم فصل دو، سه بازیکن بگیریم تا بتوانیم در نیم فصل دوم با همین قدرت به کارمان ادامه بدهیم. اگر بازیکنان مدنظر من را بگیریم، در نیم فصل دوم قوی تر از نیم فصل اول به میدان خواهیم رفت.

هنوز اتفاقی نیفتاده است
هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است و نباید کار را تمام شده فرض کنیم. اگر ما در یک بازی شکست بخوریم و نفت آبادان بتواند ببرد، اختلاف ما می‌ شود سه امتیاز. در لیگ دسته یک شرایط تیم ها خیلی به هم نزدیک است و اصلا نباید فکر کرد که ما از حالا لیگ‌برتری شدیم.

نمی‌ دانم چرا در لیگ‌برتر به من تیم نمی‌دهند
من دلیل اینکه چرا در لیگ‌برتر به من تیم نمی‌ دهند را نمی‌ دانم. خودم دوست دارم در لیگ‌برتر مربیگری کنم اما شاید مدیران تیم ها دوست دارند مربی دیگری در تیم هایشان باشد. من در تیم های مختلفی در لیگ‌برتر مربیگری کرده ام و کارنامه ام نشان می‌ دهد که مربی موفقی بوده ام.

تمام نتایج پرسپولیس را دنبال می‌ کنم
پرسپولیس عشق من است و من با اینکه در ایران به دنیا نیامده ام با این حال به خوبی می‌ دانم که این تیم یکی از بزرگترین تیم های آسیا است. همه نتایج پرسپولیس را دنبال می‌ کنم و هنوز هم روی این تیم حساس هستم.

روزی به پرسپولیس برمی گردم
حتما دوباره روزی به پرسپولیس برخواهم گشت. من این تیم را دوست دارم و در مدتی که در پرسپولیس مربیگری کردم بهترین دوران زندگی ام را تجربه کردم. به همین دلیل می‌ گویم که دیر یا زود روزی به پرسپولیس برخواهم گشت.

درخشان بازیکن ندارد
از نظر من مشکلی که پرسپولیس به این روز افتاده است، این است که حمید درخشان بازیکن باکیفیتی ندارد. دست درخشان خالی است و به نظر من در تیم بزرگی مثل پرسپولیس باید مهره های بزرگ و تاثیرگذاری در آن حضور داشته باشد. البته پرسپولیس مهره های خوبی مثل طارمی و محمد نوری دارد و به نظر من بقیه بازیکنان هم باید در کیفیت آنها بازی کنند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد