تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

محمد نوري کاپيتان پرسپوليس معتقد است که مسئولين باشگاه بخاطر بالا بردن روحيه بازيکنان قرار است مشکلات مالي، قردادي و مالياتي بازيکنان را پيش از نيم فصل دوم حل کنند.



نوری در گفت و گویی گفت: استقلال و پرسپولیس نسبت به بضاعت مالی که داشتند بازیکن گرفتند، پس انتقادی به آنها وارد نیست.

مشکلات پرسپولیس حل می شود
ما شرایط خوبی را در اردوی کیش پشت سر می گذاریم. بچه ها با تمام وجودو جان و دل تمرین می کنند تا بتوانیم برای دو جام در لیگ برتر و جام باشگاهها بجنگیم. باشگاه هم قول مساعد داده که برای بالا بردن روحیه بازیکنان پرسپولیس مشکلات آنها را تا پیش از نیم فصل دوم حل کند. حالا بعضی از این مشکلات مسایل مالی هست بعضی دیگر قراردادی و مالیاتی.

حضور بازیکنان جدید
بازیکنان جدیدی که به جمع پرسپولیسی ها اضافه شدند. بابک حاتمی بود که از جمله بازیکنهای خوب سایپا است.علیپور که از جوانان راه آهن به تیم ما آمده است و بازیکن برزیلی کهبه جمع ما اضافه شدند که با حضور آنها قطعا بازیهای رو به جلویی را از پرسپولیس در نیم فصل دوم می بینید.

پرسپولیس با بضاعتش بازیکن خرید
به عقده من نباید اینقدر از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات، انتقاد کرد. چون آنها به اندازه بضاعتشان خرید کردند. مثلال باشگاه پرسپولیس به اندازه بودجه اش خرید کرده است. بسیاری از تیمهای عربی که رقبای ما در آسییا هم هستند دنبال بازیکنهای بزرگتر و به همان نسبت گران قیمت تر می روند. بعد می بینیم که با رقم 5 میلیون یورو آدوبایو را که یک بازیکن جهانی هست به خدمت می گیرند. اما این رقم حتی بیشتر از کل مبالغی هست که برای بازیکنان یک فصل پرسپولیس داده شده است.

من می خواهم از تماشاگران بخواهم که بیایندپرسپولیس را در دیدارهای آسیایی حمایت کنند. ما در این جام به عنوان نماینده ایران شرکت می کنیم و اگر از گروه خودمان صعود کنیم.بازیهای دور بعد در سال آینده برگزار می شود و می توانیم تا آن زمان تیم را حمایت کنیم و قهرمان آسیا شویم. اما بیشتر از همه به حمایت هواداران نیاز داریم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد