تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

با رفتن نيلسون از پرسپوليس حالا سوشا مکاني مي‌ تواند با خيالي راحت در درون دروازه پرسپوليس قرار بگيرد و مثل فولاد عملکرد موفق خود را در اين تيم هم ادامه بدهد.



گفت‌وگوی سوشا مکانی را در زیر بخوانید:

میراث دار شماره یک های پرسپولیس هستم

به نظر من پوشیدن شماره یک در پرسپولیس کار هر کسی نیست. در این تیم بزرگانی شماره من را برتن کرده اند که بی تردید گل سرسبد آنها احمدرضا عابدزاده است. کسی که همه او را تا ابد به یاد خواهند داشت. این پیراهن الان به من رسیده و من به نوعی میراث دار بزرگان این تیم هستم. شماره یک در بین پرسپولیسی ها محبوبیت زیادی دارد و من باید چه از نظر فنی و چه از نظر شخصیت فردی طوری باشم که لیاقت پوشیدن این پیراهن را داشته باشم.

هیچ وقت شماره یک نمی‌ پوشم

من در هر تیمی که بودم هیچ وقت شماره یک نمی‌پوشم. به نظر من عملکرد مهم است و شماره پیراهن خیلی اهمیتی ندارد. دوست دارم همیشه با عملکردم نشان دهم که بازیکن تاثیرگذاری هستم. به همین دلیل هم در تیم هایی که بودم هیچ وقت لباس شماره یک نپوشیدم.

شماره یک پرسپولیس با همه جا متفاوت است

پیراهن شماره یک پرسپولیس واقعا با همه جا متفاوت است. من فکر می‌ کنم کلا پرسپولیس با همه تیم هایی که تا حالا دیده ام فرق دارد. پرسپولیس پرتماشاگرترین و البته بزرگترین تیم های آسیا است. واقعا می‌ توانم بگویم در این فصل این افتخار نصیبم شد که این پیراهن را برتن کنم. تماشاگران از این پیراهن خاطره خوبی دارند و من هم باید تلاش کنم که لیاقت پوشیدن آن را دارم.

حمایت درخشان باید 2 طرفه باشد

این برای من بسیار لذتبخش است که آقای درخشان بعد از اشتباهی که برابر فولاد کردم از من حمایت کرد اما این حمایت باید دو طرفه باشد. هر چه دارم باید بگذارم تا جواب حمایت ایشان را بدهم. خیلی از بازیکنان قدیمی تیم هم پشت من درآمدند که من واقعا از آنها ممنونم. باید کاری کنم که همه در پایان فصل از من راضی باشند.

عملکردم را آخر فصل ببینید

کلا فکر می‌ کنم که نمی‌ شود با یک نیم فصل در مورد عملکرد من حرف زد. خیلی ها در مورد عملکرد من صحبت کردند اما من حالا به همه می‌ گویم که عملکرد من را در آخر فصل ببینید. طوری کار می‌ کنم که در پایان فصل همه تماشاگران از من راضی باشند و مطمئن باشید هر کاری که از دستم بربیاید انجام می‌ دهم.

به قهرمان نیم فصل شکلات هم نمی‌ دهند

همانطور که به قهرمانی یک تیم در نیم فصل شکلات هم نمی‌دهند عملکرد یک بازیکن هم باید در پایان فصل سنجید. من برای نیم فصل دوم انگیزه زیادی دارم و انشاالله که فصل خوبی را داشته باشم. در پایان فصل است که کارشناسان و مربی ها به بازیکنان نمره می‌ دهند و من دوست دارم که سربلند باشم.

به خودم اطمینان دارم

من قطعا به عملکرد خودم اطمینان دارم. بازیکن 11 ساله نیستم که کسی از من حمایت کند تا روحیه بگیرم. 11 سال است در لیگ‌برتر بازی می‌ کنم و هر جا که بودم از نظر فنی رضایت کادرفنی تیمم را جلب کرده ام. خوشحالم که آقای درخشان به من اطمینان دارد.

بداخلاق نیستم

خیلی ها می‌ گویند که من بداخلاقم ولی من این موضوع را قبول ندارم. رفتار من در داخل زمین و بیرون زمین زمین تا آسمان فرق دارد و می‌ توانید را از هر کسی که دوست دارید بپرسید. من در زمین با کسی شوخی ندارم و اصلا اعتقاد دارم که زمین فوتبال جای شوخی نیست. سال های قبل بارها شنید که یک هوادار از باخت پرسپولیس سکته کرد، وقتی پرسپولیس اینقدر برای هواداران مهم است، پس احساس مسوولیت ما در زمین بیشتر می‌ شود.

عملکردم در نیم فصل ربطی به نیلسون نداشت

عملکرد من در نیم فصل اول ربطی به حضور نیلسون در پرسپولیس نداشت، من همیشه کار خودم را انجام می‌ دهم و هرگز به کسی کاری ندارم. این را هم باید بگویم که منی که الان درون دروازه پرسپولیس هستم روزی از این تیم خواهم رفت و دور را به کس دیگری خواهم داد. نیلسون بسیار در بین هواداران محبوب بود و آنها خاطرات خوبی از او داشتند با این حال هر کسی روزی می‌ آید و روزی می‌ رود، این قانون فوتبال حرفه ای است.

در مورد تیم‌ملی حرفی نمی‌ زنم

دوست ندارم در مورد تیم‌ملی صحبتی کنم چون الان وقت حمایت از این تیم است. الان که در تیم‌ملی نیستم می‌گویم که همه باید کمک کنند تا این تیم در جام ملت های آسیا نتیجه بگیرد. قطعا کسانی که الان در تیم‌ملی هستند، بهترین بازیکنان هستند و من خیلی امیدوارم که در پایان تورنمنت جام ملت های آسیا همه ایرانی ها شاد و خوشحال باشند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد