تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دلیل جدای عبدی و عدم حضور او در تمرین بدلیل بازیکنانی است که در نیم فصل به پرسپولیس پیوسته اند. مسعود همامي، علي عليپور، مبين ميردورقي، بابک حاتمي، تادو بازيکناني هستند که قرار است تحول فني پرسپوليس در نيم فصل دوم را رقم بزنند.



به گزارش سایت خبر ورزشی "تک گل"، پرسپولیس در حالی از اردوی دوبی به تهران بازگشته است که مهمترین خبر در مورد این تیم به قهر حسین عبدی با درخشان برمی‌گردد. بی‌اعتنایی حمید درخشان به نظرات حسین عبدی در جذب بازیکن در نیم فصل دوم باعث شده تا کمک مربی پرسپولیس در چند روز گذشته در تمرین این تیم شرکت نکند. گفته می‌شود حسین عبدی روی جذب ضرغام اسماعیل، مدافع چپ تیم ملی عراق نظر مثبت داشته و بارها با اعلام این موضوع به حمید درخشان خواهان حضور این بازیکن شده که با نظر مخالف سرمربی پرسپولیس همراه بود و او قصد دارد با شوکت سلام اف ازبکستانی که بال چپ است، مذاکره کند. این مساله اعتراض عبدی را در پی داشت که با توجهی درخشان باعث ناراحتی او شده و ترجیح داده فعلا در تمرین شرکت نکند.

اما ایرادهای حسین عبدی به سیاست نقل و انتقالاتی حمید درخشان چقدر وارد است؟

حتما می‌دانید که بازیکنی برزیلی برای حضور در این تیم وارد تهران شده‌است و تادو هم در حالی به لیست اضافه شده که در روزهای اول عکس‌های زیادی از اضافه وزن او سوژه رسانه‌ها و هواداران شده بود. شوکت اسلام اف هم که درخشان قصد دارد او را به عنوان دفاع چپ جذب کند طی 15 ماه اخیر جایی در ترکیب تیم ملی کشورش نداشته و آخرین حضورش به بازی در لیگ قزاقستان مربوط می‌شود. نکته جالب توجه در مورد بازیکن سابق بنیادکار به حضور او در تمام این سالها در پست بال چپ و هافبک وسط مربوط می‌شود و درخشان قصد دارد این بازیکن 30 ساله را در پست دفاع چپ به خدمت بگیرد.

فرناندو گابریل هم که این روزها در تمرینات این تیم شرکت می‌کند با تماشای فیلمش به پرسپولیس دعوت شده و قرار شده تنها تست بدنی و پزشکی بدهد و آخرین تیمی که در آن بازی کرده خزر لنکران آذربایجان بوده است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد