تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

در یکی از حساس ترین بازی های هفته هجدهم لیگ برتر، استقلال در استادیوم آزادی میزبان سپاهان خواهد بود.



به گزارش "تک گل" اگرچه حسین فرکی و سپاهان با 33 امتیاز 5 امتیاز از استقلال و قلعه نویی 28 امتیازی بالاترند و برای کسب یک نتیجه خوب به تهران می آیند؛ اما این همه ماجرا نیست و شاید استقلال هم چیزی تازه در آستین داشته باشد. به خصوص که از دست دادن مسابقه ای مثل این برای او در نتیجه نهایی فصل تبعات مهمی خواهد داشت.

سپاهان فقط با یک برد میتواند صدرنشین لیگ شود به شرط این که اولا نفت برابر تیم استقلال خوزستان برنده نباشد و یا اگر هم میبرد با تفاضل گلی ضعیف تر برنده شود چرا که تفاضل گل نفت یک گل بیشتر از سپاهان است. اگر هم استقلال برنده باشد حتی می تواند با 31 امتیاز به پله سوم صعود کند البته در صورت باخت تراکتور به ملوان با گلهای زیاد وناکامی فولاد برابر راه آهن که خب راحت نیست.

سپاهان با 9برد و2 شکست مثل نفت صاحب بیشترین برد و کمترین باخت در لیگ هستند .سپاهان در نیم فصل تنها 2 بازیکن خارجی یعنی پسوس و موسی اف را گرفته اند و همه منتظرند عملکرد این دو را در بازی فردا ببینند.

  استقلال در تعطیلات نیم فصل پژمان نوری، آندو و قاضی را از دست داد و عنایتی ،طالب لو و 3 بازیکن دیگر یعنی هلمکه خارجی، میلاد نوری و میلاد سلیمان فلاح را به جمع اضافه کرد که هلمکه هم بعد از مصدومیت ایران را ترک کرد.

استقلال در پایان هفته 17 پارسال یک امتیازبیشتر داشت، استقلال با 29 امتیاز چهارم بود. اما سپاهان، پارسال با 26 امتیاز تیم ششم لیگ بود. پارسال هیچ کدام از این دو تیم سهمیه آسیایی نگرفتند.

بازی سپاهان و استقلال در دوررفت، 3-1 به سود سپاهان شد، این بازی روز 23 مرداد انجام شد و مهدی شریفی ستاره آن بود. سپاهان در دور رفت پرسپولیس را هم شکست داده است . اما استقلال در یکی از کم سابقه ترین دوران مربیگری قلعه نویی کمترین موفقیت را داشته و بی جهت نیست که روی همه امتیازات بازی های باقی مانده حساب کرده است .

سپاهانی ها و استقلالی ها در 20 مصاف آخر 8 برد8 مساوی و4 باخت در کارنامه دارند . رقابت این دو تیم در بازیهای رودررو همیشه تماشایی بوده است.

در ترکیب 2 تیم علی کریمی از سپاهان به علت 3 اخطاره بودن غایب است.

پملی پوشان موضوع مهم بازی فردا هستند . استقلال با ٤ ملی پوش که در حداقل دقائق به میدان رفتند و سپاهان با وریا و حاج صفی که مهره های ثابت کی روش بودند.

برای این بازی مهم چقدر تماشاچی می آید . این سئوال ، مهمترین است !

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد