تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم فوتبال ملوان فردا(جمعه) از ساعت 15:00 در انزلی به مصاف تراکتورسازی خواهد رفت.



به گزارش "تک گل" زمانی که فیروز کریمی در سال 1377 هدایت تراکتورسازی را بر عهده گرفته بود ،رسول خطیبی سرمربی امروز تراکتور، با داشتن 20 سال سن در حال ورود به هامبورگ آلمان از تیم پاس تهران بود.

تراکتور سازی در صورت برد برابر تیم ملوان، 34 امتیازی شده ودر صورتی صدرنشین می ماند که سپاهان برابر استقلال و نفت برابر استقلال خوزستان برنده نشوند.

تراکتور صاحب بیشترین برد ،بیشترین گل زده و بهترین تفاضل گل مسابقات لیگ است و ملوان با کسب تنها یک برد، کمترین برد را در مسابقات لیگ دارد

تراکتور در فصل نقل وانتقالات یکی از بهترین تیم ها بوده است و اگر آل نعمه ونوشی صوفیانی را از دست داده به جایش بایرامی، اندوی، قریشی، آندو و.... را گرفته است، اما تیم ملوان با جذب پژمان نوری، آبشک و فرزاد حاتمی از حیث فردی تیم بهتری شده است.

تیم تراکتور با 32 امتیاز تیم اول لیگ پارسال در هفته 17 وتیم ملوان با 24 امتیاز در هفته 17 پارسال در رتبه هفتم بودند، حالا تیم تراکتور با یک امتیاز کمتر تیم سوم امسال و تیم ملوان با 13 امتیاز کمتر تیم ـخر مسابقات لیگ هستند.

تراکتور در بازی رفت ، تیم ملوان را 1-0 برد بازی در روز 24 مرداد برگزار شد.

در بازی های اخیر ،تراکتور 2-1 نفت تهران و3-2 فولاد را برد ومقابل ذوب آهن 2-1 برنده شد والبته ملوان 3-2به نفت مسجد سلیمان باخت و برابر پدیده 2-2 و بالاخره برابر صبا 1-1 کرد.

در 11 بازی آخر 2 تیم 5 برد 5 مساوی و یک باخت به تراکتور رسیده و آنها 13 گل زده و 8 گل خورده به دست آوردند. آنها از 29 بهمن 1389 برابر ملوان بازنده نشده اند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد