تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل"، سرمربی تراکتورسازی(رسول خطیبی) در کنفرانس خبری روز قبل بازی، اظهار داشت تیموریان در انزلی به ما اضافه می شود.



تراکتور و ملوان همیشه زیبا بوده
تیم ملوان نسبت به نیم فصل نخست مقداری تغییرات دارد و بازیکنان جدیدی آوردند. ما هم نسبت به نیم فصل اول تغییراتی داشتیم.بازی ملوان با تراکتور همیشه بازی خوبی شده است. همیشه بازی زیبا شده و تیم ها مقابل هم بازی زیبایی انجام داده اند. ان شاءالله فردا بازی خوبی مقابل انجام دهند و هر تیمی مستحق است نتیجه بگیرد.

نریمان جهان را نداریم
ما تلاش می کنیم فردا با یک بازی خوب اولین بازی خودمان بعد از تعطیلات را پشت سر بگذاریم. ان شاءالله تمریناتی که داشتیم و اردوهایی که رفتیم جواب بدهد و امیدوارم به هدفمان برسیم.ما نریمان جهان را به خاطر سه اخطاره بودن در اختیار نداریم، ایران پوریان هم مصدوم است. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی مقابل ملوان با این هواداران انزلی انجام بدهیم.تیموریان به ما ملحق شد.

به فغانی تبریک می گویم
تبریک بگویم به جامعه داوری مان بابت آقای فغانی. چون واقعا حق ایشان بود فینال جام ملت ها را سوت بزند. ان شاءالله باقی داوران مان هم در بازی های برون مرزی به این افتخارات برسند.به نظر من امسال داوری ها نسبت به سال قبل خوب بوده و اگر اشتباهاتی هست عمدی نبوده است. ما باید از داوران حمایت کنیم بالاخره اشتباهات داوری همیشه هست ولی ما باید حمایت کنیم تا این جوان ها لیاقت خود را نشان دهند. به این ترتیب سال های آینده داوران خوبی خواهیم داشت تا در مسابقات آسیایی و جام جهانی شاهد حضور آنها باشیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد