تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

مصاحبه جلالی پس از برد سایپا مقابل گسترش فولاد :



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، جلالی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی اعلام کرد در مورد تیم ملی صحبت نمی کند. او پاسخگوی خبرنگاران بود.

به گسترشی ها تبریک می گویم
اگر چمن خوب بود بدانید ان باشگاه خوب است و هم مدیریتی خوبی دارد. باید از گسترشی ها به خاطر این زمین خوب تشکر کنم

این بازی امتحانی بزگ بود
این بازی برای ما امتحانی بزرگ بود . ناراحت بودم که چرا خوب بازی می کنیم و نمی بریم. اما دیدم امروز بچه ها بعد از عقب افتادن بردند. اعتراض من در نیمه اول به خاطر داوری نبود.

به داوری اعتراض نداشتم
من روی گل اعتراضی نداشتم و اینکه کمک داور اول پرچم داد تمرکز ما را بهم ریخت البته به بازیکنان هم گفتم حق اعتراض ندارید. از بازیکنان تیمم هم تشکر می کنم و لیاقت دارند به مراحل بالاتر برسند.

تعویض صادقی فنی بود
ابراهیم صادقی جایگاه بزرگی دارد و بیشتر از یک بازیکن است. قواعد بازی فرق دارد و ما به انرژی بیشتر و جوان تر نیاز داشتیم صادقی با 35 سال و کاپیتانی نشان داد حرفه ای است و بعد از گل ها هم خوشحالی کرد و تعویضش فنی بود.او برای تیم ما الگوست.

از اشتباهات گسترش استفاده کردیم
ما با حریف خوبی بازی کردیم و از اشتباهاتش استفاده کردیم. در دور رفت بعد از جمع بندی به این نتیجه رسیدیم که کیفیت مان خوب است اما باید بالاتر از ششم باشیم. ما روی ضربات ایستگاهی مشکل داشتیم که برای ما آزار دهنده بود و توانستیم در تعطیلات روی این مساله کار کنیم. ما در نیمه دوم بهتر بودیم و ما راههای نفوذ گسترش را بستیم و توانستیم روی بازی بیشتر مسلط باشیم.گسترش تقویت شده و تیم خیلی خوب دارد.







 فراز کمالوند سرمربي گسترش فولاد اعتقاد دارد گل اول اين تيم مشکلي نداشت و نبايد اعتراض مي کردند.

بازیکنان بدانند فوتبال 90 دقیقه است
بازی بسیار خوب و جانداری بود . ما از هر نظر مستحق برد بودیم اما بعد از اینکه دو گل زدیم بچه ها فکر کردند بازی تمام شد. نمی خواهم توجیه کنم. بازیکنان هم باید بدانند فوتبال 90 دقیقه است. بچه ها به خاطر تمرینات افت بدنی داشتند اما در ادامه بازی ها بهتر می شوند.

در مورد داوری حرف نمی زنم
من می خواهم بدانم گل اول گسترش چه ایرادی داشت که تا پایان بازی نیمکت سایپا اعتراض می کرد و از طریق باشگاه اقدام می کنیم. این اعتراضات روی روند داوری تاثیر گذاشت. سوال من این است که کسانی صحبت از اخلاق مداری می کنند نباید این اعتراضات را ادامه دهند.نمی خواهم راجع داوری صحبت کنم که کمیته داوران اعتراض نکنند.

کلاس بالا بازی کردیم
ما همیشه دنبال فوتبال بازی کردن هستیم اما در کوتاه مدت فقط می توان روی نتیجه گیری کار کنیم. اما من امروز از کیفیت تیم مان لذت بردم و در دراز مدت فوتبال ما بهتر می شود و گستر در لیگ می ماند. در همین بازی پیمنتا و ابراهیمی پاس های عالی می دادند و کلاس بالا بازی می کنند. تیم ما 15، 16 می خواهد برای ماندن که بیشتر از این امتیاز می گیریم.

تعویض هایمان اجباری بود
تعویض هایمان اجباری بود. سیدی خوب بود اما به خاطر اخراج او را تعویض کردیم. به خاطر مصدومیت نظامی پور جابر را در پست غیر تخصصی استفاده کردیم. اما از همه راضی بودیم. بازی روی اتفاقات رقم خورد. سایپا بهترین خط دفاعی دارد اما قافیه را به ما باخته بود. اما در زدن ضربات کاشته دیوار دفاعی را باید داور درست بچیند.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد