تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

سرمربی تیم ذوب آهن(گل محمدی) که همچنان رکورد بی شکستی در بازی مقابل پرسپولیس را دارد صحبتهایی در پایان دیدار انجام داد.



به گزارش "تک گل"، گل محمدی سرمربی ذوب اهن در کنفرانس گفت:

از بچه ها راضی هستم
برد ارزشمندی بود و با توجه به خودمان و جدول این 3 امتیاز کمک کرد وضعیت مان را بهتر کنیم و موقعیت های خوبی داشتیم. شروع نیمه دوم موقعیت هایی به حریف دادیم و بچه ها به خودشان آمدند و توانستیم با تعویض هایی کردیم استفاده کنیم و گل زدیم. در مجموع از عملکرد بچه ها راضی هستم و این برد را به هواداران هدیه می کنم. از مسوولان باشگاه هم به خاطر تدارک خوب تشکر می کنم.

دنبال پیشرفت تیمم هستم
من همیشه دنبال پیشرفت تیمم هستم. قبل از شروع تعطیلات بهتر از الان بودیم. ما توانستیم تیم آماده ای درست کنیم و تعطیلات در روند مثبت تیم ما تاثیر داشت و دوباره به روند تیمی رسیدن سخت است.

میانگین قدی مان کوتاه بود
به تمام دفاع هایمان گفتیم وقتی ارسال می شود باید راه های نفوذ را ببندند. باید نقاط ضعف مان را پوشش دهیم و در بازیهای بعدی این فرصت را به حریفان ندهیم.میانگین قدی ما کوتاه است و به همین دلیل ما منطقه ای و من تو من یارگیری کردیم. 4 نفر منطقه ای دفاع کردیم و جلوی پرسپولیس که سرزن قد بلند دارد دفاع کردن سخت است.

پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت
صحبت های آقای درخشان قابل احترام است اما ما در نیمه اول خوب کار کردیم و چند موقعیت گلزنی داشتیم که تبریزی فرصت داشت و حتی می توانستند برای ما پنالتی بگیرند. نیمه اول حریف حرفی برای گفتن نداشت. به نظر من در نیمه اول باید برای ما پنالتی می گرفتند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد