تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

در هفته هجدهم لیگ، ملوان میزبان تراکتورسازی بود که این بازی با نتیجه 0-0 به پایان رسید. در پایان بازی سرمربی و مسئولان تراکتورسازی به حواشی بازی اعتراض داشتند.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، سیروس مرادی نماینده تام الاختیار باشگاه ملوان، نسبت به مصاحبه رسول خطیبی واکنش نشان داد و گفت: در مورد بازی روز جمعه هم باید عرض کنم که بازی بسیار خوبی را دوتیم بخصوص تیم ملوان انزلی انجام دادند که اگر شانس با تیم متمول تراکتورسازی همراه نبود ،چه بسا تیم پیروز میدان تیم ملوان بود .بنده از همینجا از همه هواداران پرشور تیم ملوان کمال تشکر وقدردانی را دارم که در کمال ادب وآرامش تیم محبوب خودشان را تشویق کردند.

او ادامه داد: بعضاً هم اگر تعداد خیلی معدودی حرفهایی را زدند که این مورد در تمام استادیومهای کشور اتفاق می افتد و باید ریشه یابی گردد. ولی این را هم باید عرض کنم که در برابر شعارهای تماشاچیان تبریز در بازی رفت که خودم هم آنجا حضور داشتم بسیار ناچیز بود .

وی خطاب به رسول خطیبی سرمربی تراکتور هم گفت: ضمن اینکه به آقای خطیبی هم باید بگویم شما نگران جایگاه تیم ملوان نباشید که شهر انزلی آنقدر پتانسیل دارد که با این جمعیت کم سالهای سال در لیگ برتر حضور داشته باشد.شما به فکر این باشید که با اردوهای خارج ازکشور وهزینه های میلیاردی که مسئولان تیمتان انجام میدهند در پایان فصل جایگاه خوبی برای تراکتورسازی کسب نمایید و جوابگوی هوادارانتان باشید که در آنصورت باعث افتخار تیمهای شهرستانی خواهید بود همانگونه که تیم ملوان بزرگ سالها افتخار وپرچمدار تیمهای شهرستانی بود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد