تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

پرسپولیس به دنبال جذب ضرغام اسماعیل یا یک بازیکن ازبکستانی است.



به گزارش "تک گل"، مسئولان باشگاه پرسپولیس برای تقویت تیم خود دنبال اسماعیل ضرغام هافبک هجومی تیم ملی عراق هستند اما ظاهرا مبلغ درخواستی این بازیکن زیاد است ولی مسئولان پرسپولیس یک بازیکن ازبکی را هم مدنظر دارند که شانس حضور او هم در پرسپولیس با ضرغام یکسان است و باید دید در چند روز آینده سرخ‌ها با کدامیک به توافق می رسند.

خبر دیگر از پرسپولیس این است که شاید تا هفته آینده اسپانسر جدید امور مالی سرخپوشان را به دست گیرد.

شنیده ها حاکی از آن است که مسئولان وزارت ورزش درتلاش هستند که اقدامات لازم را انجام دهند و البته طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم در حال رایزنی است که برای پیراهن و باشگاه پرسپولیس اسپانسر بگیرد.





پرسپولیس در نیم فصل دوم در 3 بازی که انجام داده هیچ امتیازی نگرفته است. و این نشان از آمار ناامید کننده درخشان است.

درخشان که این روزها انتقادات زیادی را بعد از نتیجه شکست برابر ذوب‌آهن متحمل شده در سه بازی اخیر این تیم در لیگ برتر نتوانسته امتیازی کسب کند و به نظر می‌رسد با این تفاسیر بار دیگر تیمش وارد بحران شود.

البته حمید درخشان در این قضیه تنها نیست و راه‌آهن هم در سه بازی اخیر نتوانسته امتیازی کسب کند و در این مساله هر دو تیم شباهت‌هایی با یکدیگر دارند. راه‌آهن بعد از تغییرات نیمکت و مدیریتی در بحران به سر می‌برد و نتوانسته امتیاز در دور برگشت لیگ کسب کند و در جدول نتایج اگر بخواهیم دور برگشت را لحاظ کنیم این دو تیم در حال حاضر در قعر جدول حضور دارند.

پرسپولیس این هفته در استادیوم آزادی میزبان ملوان است که به دنبال کسب امتیاز است و نمی‌خواهد به سقوط نزدیک شود و این کار شاگردان درخشان را سخت می‌کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد