تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

سرمربی پرسپولیس از مایلی کهن بخاطر حضورش در تمرین پرسپولیس تشکر کرد.



به گزارش "تک گل"، درخشان در کنفرانس مطبوعاتی در خصوص بازی با ملوان و مسائل دیگر پاسخگوی خبرنگاران بود:

از مایلی کهن تشکر می کنم
باید تشکر ویژه‌ای از محمد مایلی‌کهن که استاد من است داشته باشم که روز گذشته به تمرین پرسپولیس آمد و از ما حمایت کرد.

باید از فرصت ها استفاده کنیم
درباره بازی روز جمعه مقابل ملوان هم باید بگویم که این تیم از تیم‌های خوب و ریشه‌دار لیگ برتر است که سالها در لیگ حضور داشته اما ما هفته قبل از فرصت‌هایی که به دست آوردیم خوب استفاده نکردیم و می‌خواهیم در این بازی از فرصت‌هایمان استفاده کنیم.

جلوی ملوان استارت می زنیم
از این هفته برای موفقیت استارت می‌زنیم و فاصله بازی‌ها هم زیاد نیست و این روند رو به رشدی خواهد بود و می خواهیم مقابل ملوان نتیجه خوبی بگیریم.

مومنی به القادسیه رفت
این مربی بدنساز تیم دعوتنامه‌ای از القادسیه برایش آمده بود که با من مشورت کرد و من گفتم هر کاری که فکر می‌کنی به نفعت هست انجام بده و او با صراحت گفت بدون شما کار نمی‌کنم و در پرسپولیس می‌مانم تا به این تیم کمک کنم. باید از او تشکر ویژه‌ای کنم چون با صراحت و اقتدار به من گفت که می‌خواهد به پرسپولیس کمک کند. خوشحالم کسی که با عشق و علاقه به پرسپولیس می‌آید و کنار من است اینگونه می‌خواهد به کارش ادامه دهد.

به من فرصت بدهند
امیدوارم که این یک بار اینگونه نباشد که بگویند از سرمربی حمایت می کنند و بعد دنبال مربی برگردند و ما روی حرف‌هایمان بایستیم و به هم اعتقاد داشته باشیم بد نیست به روزهای گذشته برگردم. روزهای اولی که یحیی گل‌محمدی با ذوب‌آهن خوب نتیجه نگرفت اما سعید آذری پای او ایستاد و از این سرمربی حمایت کرد تا مشکلاتش حل شود. باید از این مدیرعامل تشکر ویژه کنم. من اعتقاد دارم و به چشم خودم می‌بینم که اعضای هیأت‌مدیره تلاش می‌کنند تا مشکلات تیم را حل کنند تا ما با سرعت بیشتری رو به جلو برویم امیدوارم به همین شکل پیش برویم و اعتماد کنیم و به من فرصت بدهند تا مشکلات را حل کنیم.

هنوز با ضرغام اسماعیل مذاکره می کنیم
برای ضرغام اسماعیل هنوز در حال مذاکره هستیم اما او پیشنهاد 500 هزار دلاری داده که باشگاه قادر به پرداخت آن نیست چون انقدر پول ندارد اما دو دفاع چپ که یکی ازبکستانی و یکی ژاپنی است مدنظر ما هستند و در حال مذاکره هستیم تا با یکی از آنها به توافق برسیم و در آسیا از آنها استفاده نماییم.گابریل مشکلی برای بازی فردا ندارد و حتی شانس بازی کردن هم دارد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد