تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

در هفته نوزدهم لیگ برتر ، تیم تراکتورسازی میزبان پدیده بود که با نتیجه 1-3 شکست خورد.

 

 



تراکتورسازی

عیسی اندوی ، میرمهدی قریشی ، میرهانی هاشمی ، احمد امیر کامدار ،حبيب گرداني ، مهدي کياني ، شاهین ثاقبی ، آندرانیک تیموریان ، سامان نريمان جهان ، فرشاد احمدزاده و لوسيانو ادينهو



پدیده مشهد

مجتبی روشنگر،ایگور پراهیچ،رضا حقیقی، ، اکبر صادقی، محمد غلامی، محمدرضا ناصحی، محمد نژاد مهدی، بهادر نسیم اف، مسعود نظرزاده، محمدمهدی نظری و زوران کنزوویچ





لحظات حساس این بازی به شرح زیر می باشد:
نیمه اول (1-2)

دقایق ابتدایی این دیدار تحت تاثیر جو استادیوم کیفیت چندانی نداشت و دو تیم در زمین بازی پر اشتباه ظاهر می شدند تا اینکه محمد غلامی در دقیقه 12 با یک ضربه سر خطرناک به شدت دروازه تیم میزبان را تهدید کرد. روی یک فرار خوب از جانب نسیم اف و و موقعیت تک به تک این بازیکن که با خطای عیسی اندوی همراه بود پدیده صاحب یک ضربه پنالتی شد که رضا حقیقی در دقیقه 22 آنرا تبدیل به گل کرد تا نتیجه بازی 1-0 به نفع میهمان شود.
در ادامه این نیمه تراکتورسازی چند حمله نصفه و نیمه روی دروازه پدیده طراحی کرد که نتیجه خاصی در پی نداشت  تا اینکه در دقیقه 41 روی ارسال آندرانیک تیموریات از سمت راست رضا حقیقی به اشتباه دروازه تیم خودی را باز کرد تا نتیجه بازی به تساوی بکشد. در حالیکه دو تیم آماده شنیدن سوت پایان نیمه اول بودند بهادر نسیم اف در دقیقه 46 دروازه اندوی را باز کرد تا نتیجه بازی 2-1 به نفع پدیده شود.
نیمه دوم (1-3)

در آغاز نیمه دوم که با تعویض اندوی و حضورحامد لک در زمین همراه بود پدیده ای ها دست از حمله نکشیدند و موفق شدند در دقیقه 51 روی سوپر گل رضا ناصحی که از پشت محوطه جریمه با یک شوت روی پا زده شد دروازه تیم تراکتورسازی را باز کنند تا حساب کار 3-1 شود.
دقیقه 70 این دیدار روی اشتباه حامد لک مهاجم پدیده در آستانه باز کردن دروازه تراکتور قرار گرفت که این اتفاق نیفتاد. در ادامه کار تراکتوری ها حملاتی را روی دروازه پدیده طراحی کردند که در خطرناک ترین آن مهرداد بایرامی در دقیقه 80 روی ارسال زمینی ادینیو توپ را در دهانه دروازه به بیرون زد.

بدین ترتیب تراکتورسازی در حضور پرشور هواداران خودش نتوانست از سد پدیده بگذرد و این تیم مشهدی بود که برای دومین بار در فصل جاری در شهر تبریز موفق به شکست تراکتورسازی شد.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد