تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

حسین خطیبی بعد از باخت 3 بر 1 تراکتور مقابل پدیده اظهار کرد از هواداران تراکتور عذرخواهی میکنم. بازیکنان ما امروز نشاط کافی را نداشتند.



 به گزارش "تک گل www.takgoal.com" ، حسین خطیبی در کنفرانس پس از دیدار مقابل پدیده مشهد به تراکتورسازی با نتیجه 3 بر یک شکست خورده بود، عنوان کرد: در این مسابقه بازی خوبی انجام ندادیم و در نهایت بازی را واگذار کردیم. پدیده تیم بسیار خوب و فیزیکی بود و آنها با دوندگی که انجام می‌دادند هافبک‌های ما را تحت فشار قرار می‌دادند.

وی در پاسخ به این سؤال که دارا غزنوی عضو هیأت مدیره تراکتورسازی مصاحبه‌ای کرده و کادر فنی را تحت فشار قرار داده است، عنوان کرد: ما کار خودمان را می‌کنیم و توجهی به این مسائل نداریم البته به اظهارنظر هیأت مدیره احترام می‌گذاریم. قطعا این صحبت‌ها روی تیم اثر می‌گذارد و ان‌شاءالله هر چه که می‌گویند به خیر باشد. امروز همانطور که در ابتدا گفتم پدیده دوندگی زیادی داشت. متاسفانه بازی را بد آغاز کردیم و گل اول را خوردیم. سپس گل تساوی را زدیم اما در بدترین موقع و تنها لحظاتی قبل از پایان نیمه اول گل دوم را خوردیم. در نیمه دوم با تغییراتی که انجام دادیم کمی بهتر شدیم اما روی غافلگیری گل سوم را خوردیم. گل دوم پدیده تیم ما را از هم پاشاند و در نیمه دوم با سیستم 2-4-4 کار را هجومی‌تر دنبال کردیم. از هواداران که ما را به شدت حمایت کردند تشکر می‌کنیم و تمام تلاش‌مان را کردیم تا بازیکنان به بازی برگردند اما یک مقدار احساسی بازی کردیم در کل بازی خوبی ندیدیم.



مربی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: از هواداران عذرخواهی می‌کنیم. بازیکنان نشاط گذشته را نداشتند ان‌شاءالله در بازی‌های بعدی این باخت را جبران می‌کنیم. بازیکنان ما در خط دفاع و حمله آن انتظاراتی که داشتند برآورده نکردند. مصدومیت ایرانپوریان و شفیعی ما را با مشکل روبرو کرد. باز هم از هواداران عذرخواهی می‌کنم.

وی در مورد اینکه تراکتورسازی در 9 بازی گذشته 5 امتیاز گرفته است، اظهار داشت: این اشتباهی است که عضو هیأت مدیره کرده است ما در 8 بازی گذشته 11 امتیاز گرفتیم که با این بازی 9 مسابقه و کسب 11 امتیاز است. باید آمار را دقیق‌تر بگویید.

خطیبی در رابطه با اینکه آنالیز خوبی از پدیده نداشتند، اظهار داشت: ما درست آنالیز کردیم اما وقتی گلر ما پنالتی می‌کند، این ربطی به آنالیز نیست روی گل دوم به کامدار گفتیم نفوذ نکند اما او این کار را انجام داد و موقعیت را برای نسیموف خالی گذاشت. با احترام به علیرضا مرزبان و پدیده باید بگویم که امروز روز ما نبود شما ببینید مهرداد بایرامی دو موقعیت خوب داشت اما از آنها استفاده نکرد و بازی به تساوی نرسد. حرف اولم این بود که ما خوب بازی نکردیم.ان‌شاءالله در ادامه ریکاوری می‌کنیم تا به وضعیت بهتری برسیم.

مربی تراکتورسازی در رابطه با عملکرد نه چندان مناسب عیسی اندوی تصریح کرد: او تازه به تراکتورسازی آمده و شرایطش با گذشت زمان بهتر می‌شود. برای اینکه اندوی به مرز آمادگی برسد مدتی زمان می‌برد ما به خاطر اینکه او در نیمه اول دو گل دریافت کرده بود و ناراحت بود و تمرکز نداشت او را تعویض کردیم. امیدواریم این باخت برای ما درس عبرت شود.

وی در مورد اینکه خریدهای تراکتورسازی جواب نداده است، گفت: ما دوست داریم بهترین بازیکنان را جذب کنیم. باشگاه باید تحمل داشته باشند. برخی بازیکنان که می‌خواستیم جذب کنیم نشد که به تراکتورسازی بیایند. دو جای خالی داریم که می‌خواهیم یک دفاع خوب جذب کنیم البته نمی‌خواهیم بازیکن خارجی را چشم بسته جذب کنیم. شما ببینید وضعیت سینا عشوری، شجاع خلیل‌زاده و علی حمودی نامشخص است. یک روز به ما می‌گویند این نفرات می‌توانند برای تراکتور بازی کنند و یک روی می‌گویند مشکل سربازی آنها حل نمی‌شود. در بلاتکلیفی هستیم و نمی‌دانیم می‌توانیم روی آنها حساب کنیم یا نه.

خطیبی در مورد اردوی تراکتورسازی در امارات گفت: ما می‌خواستیم بازیکنان را برای لیگ قهرمانان آسیا آماده کنیم.60-70 درصد بازیکنان ما در آسیا بازی نکردند و در آنجا دو دیدار دوستانه داشتیم. پس از اردوی امارات می‌خواستیم اردوی دیگر برگزار کنیم. اما برای تورنمنت دوجانبه سرداران آذربایجان به ایران بازگشتیم که این تورنمنت هم لغو شد که باید در دیدارهای آینده شرایط‌مان را بهتر کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: امروز هافبک‌های ما را از کار انداختند. آنها با دوندگی زیاد خود و پرسی ک انجام می‌دادند کار را به هافبک‌هایمان سخت کردند. وقتی هافبک‌ها نتوانند بازی سازی کنند موقعیتی هم به وجود نمی‌آید.

مربی تراکتورسازی در مورد اینکه آندرانیک تیموریان هم اشتباهاتی انجام داد، خاطرنشان کرد: به هر حال زمان می‌برد آندرانیک با بازیکنان هماهنگ شود. آنها روی هافبک‌های ما برنامه داشتند و پرس زیادی انجام دادند. نمی‌توانیم بهانه بیاوریم این بازیکنان همان‌هایی هستند که در نیم‌فصل اول خیلی خوب نتیجه گرفتند. امیدوارم با تلاشی که انجام می‌شود بازیکنان از لحاظ روحی به کیفیت خوبی برسند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد