تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

مرفاوی پس از باخت به استقلال در کنفرانس خبری، از داور بازی گله کرد.



صمد مرفاوی سرمربی پیکان در خصوص این بازی ابتدا رو به خبرنگاران گفت: همه چیز در دقایق پایانی از دست رفت. بازی خیلی سخت و نفس گیری داشتیم و می توانستیم امتیاز این بازی را هم بگیریم اما در دقایق پایانی باختیم. شاید استقلال مالکیت توپ بیشتری داشت اما موقعیت آنچنانی نداشت و روی بازی مستقیم به ما گل زدند .

گل پیکان صحیح بود
گل صحیح ما را مردود اعلام کردند و 5 دقیقه وقت اضافه زیاد بود ولی استقلال باید می برد. بدون هیچ دلیل و صحبتی مربی ما را در اوایل بازی اخراج کردند اما مربیانی که روی نیمکت استقلال بودند همه داد می‌زدند و فریاد می‌زدند ولی داور واکنشی نشان نداد و داور به اشتباه مربی ما را اخراج کرد.

نمی توانستیم به راحتی حمله کنیم
ما برای این بازی برنامه داشتیم اما با تعداد زیادی دفاع می‌کردیم که بازیکنان نمی‌توانستند در حمله خواسته‌های ما را اجرا کنند و نمی‌توانستیم به راحتی حمله کنیم.استقلال هم در این بازی باید می‌بُرد. به خاطر اینکه به صدر جدول برود.

استقلال باید می برد
منظور من از اینکه استقلال باید می برد دست های پشت پرده نبود.من چنین حرفی نزدم گفتم استقلال باید پیروز می‌شد. شرایطش در جدول گونه‌ای بود که باید می‌برد و من هم دوست داشتم تیم خودمان پیروز شود نه استقلال. ما به مساوی هم راضی بودیم اما در نهایت باختیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد