تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

درخشان درباره 3 بازیکن کنار گذاشته پرسپولیس اعلام کرد: دغاغله ، اسماعیل زاده و عباس زاده در اختیار کميته انضباطي باشگاه قرار مي‌گيرند.



به گزارش "تک گل" ، حمید درخشان پس از اتمام تمرین امروز پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: انشاءالله بتوانیم مقابل پدیده بازی خوبی انجام دهیم و به گل برسیم و نتیجه هم بگیریم. پدیده هفته قبل تراکتورسازی را برده و با روحیه بهتری مقابل ما قرار می‌گیرد. انشاءالله بتوانیم از توانایی‌های خود استفاده و پیروز شویم.

وی در مورد اخراج 3 بازیکن از تیم گفت: 3 بازیکن کنار گذاشته شده از تیم یعنی دغاغله، عباس‌زاده و اسماعیل‌زاده به دلیل بی‌انضباطی از تیم کنار گذاشته شدند و این بازیکنان در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار می‌گیرند.

وی در مورد اینکه با کمبود بازیکن کنار گذاشتن آنها به صلاح بود، گفت: بله به صلاح بود. روزی که ما بازیکنان را کنار نمی‌گذاشتیم می‌گفتند آنها را کنار بگذارید اکنون که کنار گذاشتیم صحبت از کمبود بازیکن می‌کنید؟ یک جا باید نظم و انضباط برقرار شود و بازیکن بداند که وظایفش چیست و چه کار باید بکند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه این نفرات در اردوی کیش بی‌انضباطی کردند و چرا اکنون با آنها برخورد می‌شود،‌گفت: اصلا فهمیدید که چه پرسیدید؟ کیش را به اینجا ربط دادید. ما با بی‌انضباطی برخورد می‌کنیم چه در کیش باشد چه در تهران. باید با بی‌انضباطی برخورد شود.

درخشان در مورد اینکه چرا با صادقیان به خاطر بی‌انضباطی برخورد نشد، گفت: او کجا بی‌انضباطی کرده است؟ اگر کسی به شما خبر داده بقیه خبرها را هم از او بگیرید. صادقیان بی‌انضباطی نکرده است. از این ساعت به بعد هر کسی بی‌انضباطی کند با او برخورد می‌شود.

سرمربی پرسپولیس در مورد حضور نژادفلاح در باشگاه پرسپولیس به عنوان سرپرست گفت: من به ایشان خیر مقدم و تبریک می‌گویم و اگر انتخاب شدند امیدوارم با تمام توانشان به پرسپولیس کمک کنند تا مشکلات پرسپولیس حل شود و پرسپولیس به روزهای خوبش برگردد.

درخشان در مورد اینکه 3 بازیکن اخراجی تا چه زمانی نمی‌توانند تمرین کنند، گفت: این بازیکنان را در اختیار کمیته انضباطی قرار می‌دهیم و هر تصمیم که کمیته انضباطی باشگاه بگیرد تابع آن هستیم.

وی در مورد حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما شرایط جذب بازیکن را داریم امیدواریم در لیگ قهرمانان آسیا بتوانیم خوب بازی کنیم و بهتر از لیگ ایران نتیجه بگیریم. شرایط آن مسابقات با لیگ برتر متفاوت است. مس کرمان زمانی با اینکه در لیگ برتر شرایط خوبی نداشت تا مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. دورتموند هم با اینکه در بوندس لیگا وضع خوبی ندارد اما در لیگ قهرمانان آسیا خوب بازی کرده است. امیدوارم ما هم در لیگ و هم در آسیا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

درخشان در رابطه با اینکه آیا پرسپولیس قصد جذب بازیکن دوملیتی استرالیایی را دارد، عنوان کرد: 2 بازیکن استرالیایی و یک بازیکن کره‌ای به ما پیشنهاد شده است. در حال حاضر 3 گزینه داریم که باید از بین آنها یک نفر را انتخاب کنیم.

وی در مورد اینکه آیا با دیدن فیلم، بازیکن انتخاب می‌کند، گفت: با توجه به اینکه زمان کم است و فرصت‌های خوب نقل و انتقالات را از دست دادیم ابتدا فیلم این بازیکنان را نگاه می‌کنیم و سپس این نفرات یکی دو روز به تمرین ما می‌آیند و بعد آنها را جذب می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس در رابطه با اینکه برخی پیشکسوتان خواهان جدایی او شدند، خاطرنشان کرد: به پیشکسوتان ارادت خاصی دارم. شنیده‌ام حال مجتبی محرمی خوب نیست و برای او آرزوی سلامتی می‌کنم. اگر پیشکسوتان نظر خاصی دارند که مشکل‌گشاست در باشگاه و تمرینات به روی آنها باز است و می‌توانند به ما کمک کنند.اینکه من بروم یا بمانم فرقی به حال آنها نمی‌کند. به دیده منت حرف آنها را گوش می‌کنم و برایشان احترام قائل هستم و اینکه من بروم یا بمانم باشگاه تصمیم می‌گیرد.

درخشان در مورد اینکه آیا این صحبت‌ها روی کار تیم تاثیر می‌گذارد، عنوان کرد: هر حرفی روی کار تیم تاثیر می‌گذارد. کسی که به پرسپولیس می‌آید باید به ما کمک کند.پرسپولیس اکنون نیاز به کمک دارد. در پیروزی‌ها همه شریک می‌شوند و وقتی تیم می‌بازد همه دور می‌شوند و ما را تنبیه می‌کنند. الان وقت کمک است نه اینکه از هم دور شویم.

وی در مورد اینکه چطور برنامه دو ساله داده است، خاطرنشان کرد: ما برنامه‌های امسال‌مان را دادیم و برای سال بعد هم برنامه دادیم که در مجموع این صحبت‌ها را به عنوان برنامه دوساله معرفی کردیم.

سرمربی پرسپولیس در رابطه با اینکه آیا جلسه روز یکشنبه جلسه کمیته فنی بوده یا اینکه برای دورهمی کنار یکدیگر جمع شدند، تصریح کرد: ما جلسه کمیته فنی داشتیم.

وی در رابطه با اینکه به او اولتیماتوم داده شد،گفت:‌ خدا شاهد است هیچ بحثی در این رابطه مطرح نشد. افرادی که فوتبال رامی‌شناسند وقتی بازی‌های ما را نگاه می‌کنند کیفیت فنی تیم را متوجه می‌شوند. شما ببینید ما 90 دقیقه روی دروازه ملوان حمله کردیم. در صحنه پنالتی قبل از اینکه به توپ ضربه زده شود مازیار زارع 3 قدم جلو می‌آید اما داور هم تحت تاثیر جو قرار گرفت و این مسئله را فراموش کرد. حتی کمک‌داور قبل از زدن پنالتی این موضوع را به بازیکن نگفت البته این مسائل در فوتبال پیش می‌آید.

درخشان در پاسخ به این سؤال که برعکس پرسپولیس، استقلال از داوری سود برد، خاطرنشان کرد: من بازی را ندیدم اما این مسئله را شنیدم. به هر حال فوتبال همین است. یکروز اشتباهات به سود شما و روزی دیگر به ضرر شماست. در دیدار مقابل ملوان همه اشتباهات به نفع حریف شد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد