تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

پرسپولیس فردا(جمعه) در مشهد به مصاف پدیده می رود. مطمئنا موقعیت درخشان با شکست پرسپولیس در بازی فردا بطور جد به خطر خواهد افتاد.



پرسپولیس در بدترین روزهای عمر خود در حالی به مصاف پدیده در مشهد می‌ رود که اگر ببازد به حریم سقوط نزدیک می‌ شود ،اگر سرخپوشان ببازند ضمن آن که با 6 باخت متوالی اولین 6 باخت متوالی عمر خود راسپری می‌ کند که سیاه ترین رکورد لیگ امسال خود را هم ثبت می‌ کند.

پرسپولیس به مصاف حریفی می‌ رود که هفته گذشته تراکتورسازی را در تبریز با حساب 3-1 شکست داده است .البته پدیده هنوز تیم بزرگی در فوتبال ایران نیست و تنها دو سال از زمان تولد اش گذشته . آنها که در مسابقه مقابل استقلال در مشهد نمایش خوبی داشته اند امیدوارند این کار را در حضور هواداران مشهدی بازهم انجام بدهند

1- 3محروم در این بازی نمی‌ توانند به میدان بروند، حمیدرضا علی عسگری از پرسپولیس، اکبرصادقی و محمد نژادمهدی هم از پدید محروم هستند ودر این بازی نمیتوانند به میدان بروند. بازیکنان محروم پدیده از مهره های کلیدی علیرضا مرزبان اند و این از شانس پرسپولیسی هاست .

2- مجتبی روشنگر، رضاناصحی، ایگورپراهیچ، مسعودنظرزاده، زوران کنزویچ، رضاحقیقی، میلان یوانویچ، مهدی خیری، محمدغلامی، بهادر نسیم اف و میلاد غریبی بازیکنان تیم پدیده مشهد هستند.

3- در تیم فوتبال پرسپولیس هم سوشا مکانی، رضانورمحمدی، بنگر، اومانا، بابک حاتمی، گابریل، کفش گری، محمدنوری، امید عالیشاه، رضا خالقی فر ومهدی طارمی

4-در ترکیب پرسپولیس خانزاده مصدوم است واحتمالا به بازی برابر تیم پدیده نمی‌ رسد. مهدی نظری مهاجم سابق تیم های استقلال و فجر سپاسی هم در بازی تراکتور مصدوم شده و در جمع بازیکنان پدیده نخواهد بود .

5- پرسپولیس وپدیده کلا یک بازی برابر هم در لیگ امسال برگزار کرده اند که در این بازی که روز 2 شهریور ودر تهران انجام شده است 2 تیم برابر هم به تساوی یک بریک رسیده اند

6-پرسپولیس وپدیده باید ببرندتابه موقعیت خود در لیگ سر وسامان بدهندپرسپولیس البته در بهترین موقعیت تا رتبه هشتم وپدیده در صورت برد تا عنوان ششم خود را بالا خواهد کشید.

7- غلیرضا مرزبان سرمربی پدیده در آخرین قهرمانی پرسپولیس در لیگ سهم خود را داشته است . او که امسال به طور کلی از جرگه دستیارها خارج شده و به جمع سرمربی ها پیوسته با برد در مسابقاتی مثل این حتی می تواند خودش را به عنوان گزینه تیم هایی مثل پرسپولیس مطرح کند .

8- حمید درخشان پس از اخراج سه بازکین آنها را به تیم بازگرداند . در پرسپولیس کمتر نقطه امیدی هست اما شاید همان طور که خوش بین ها فکر می کنند واقعا در این بازی اتفاقی بیفتد و نوری هرچند اندک به آسمان غبار آلود قرمزها بتابد و هواداران پرشمار این تیم را از یاس کامل بیرون بکشد .

9- رضا حقیقی هافبک دفاعی پرسپولیس که به پدیده رفته ، مورد توجه ترین بازیکن میدان خواهد بود . در بین بازیکنان دو تیم میلاد غریبی هم سابقه بازی در پرسپولیس را داشته است .

10- سلیقه حمید درخشان استخدام برزیلی هایی بوده که در 2بازی قبلی کمکی به او نکرده اند . اما شاید تادو و گابریل در مشهد خودی نشان بدهند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد