تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

اولیویرا جمعه به ایران خواهد آمد و برای سومین بار با تراکتوریها قرارداد امضاء خواهد کرد.



پس از شکست تراکتورسازی در دیدار مقابل پدیده مشهد مسئولان این باشگاه رسول خطیبی را به خاطر کسب نتایج ضعیف از سمت خود برکنار کردند.

مدیران باشگاه تراکتورسازی برای سپردن هدایت این تیم برای سومین بار با تونی اولیویرا وارد مذاکره شدند و با او به توافقات نهایی رسیدند.

اولیویرا در راه بازگشت به ایران است و ساعت 5 بامداد فردا وارد ایران می‌شود.

این مربی پس از اینکه قرارداد خود را امضا کرد قرار است عازم شهر قم شود تا دیدار صبای قم و تراکتورسازی در هفته بیستم را از نزدیک نظاره کند.

هدایت تراکتورسازی در دیدار فردا برابر صبای قم برعهده قادر رحیم‌زاده است و رحیم‌زاده پس از برکناری خطیبی مسئولیت فنی این تیم را تا انتخاب سرمربی جدید برعهده گرفته است.

در لیگ دوازدهم محمدحسین جعفری مدیرعامل وقت تراکتورسازی برای اولین‌بار هدایت این تیم را در اختیار تونی اولیویرا گذاشت.

در لیگ سیزدهم پس از مشکلاتی که برای تراکتورسازی به وجود آمد و عدم رضایت هواداران از مجید جلالی با تصمیم مسئولان باشگاه تراکتورسازی اولیویرا برای دومین بار به تبریز آمد و هدایت این تیم را برعهده گرفت که در آن سال قرمزپوشان تبریزی به مقام قهرمانی جام حذفی رسیدند.

این برای سومین بار است که اولیویرا برای هدایت تراکتورسازی راهی ایران می‌شود اگر اتفاق خاصی نیفتد قرارداد مرد پرتغالی محبوب هواداران تراکتورسازی فردا در ایران امضا می‌شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد