تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

راکتورسازی با برد در خانه صبا، از بحران این روزهای خود خارج شد.



هفته بیستم لیگ برتر، ورزشگاه یادگار امام، تماشاگر بازی: 900 نفر
داور: جواد شرفی،کمک ها: سعید علی نژادیان،فرهاد مروجی

اخطار: احمد امیرکامدار (15)، خالد شفیعی (27) از تراکتورسازی؛ حسین بادامکی (44)، ایوب کلانتری (47)، سعید مهدی پور (91) از صبا

صبا: مهرداد طهماسبی، محمد امین آرام طبع، ابوالفضل ابراهیمی(69 محمد حیدری)، محمد اوسانی (84 قاسم اکبری)، غلامحسین بادامکی، فرشید باقری (88 ابراهیم شکوری)، سعید مهدی پور، وحید علی آبادی، پیروز قربانی، ایوب کلانتری و حسین کوشکی
سرمربی: مهدی تارتار

تراکتورسازی: عیسی اندوی، احمد امیر کامدار (58 فرشاد احمدزاده)، آندرانیک تیموریان، شاهین ثاقبی، خالد شفیعی، فردین عابدینی (71 مهرداد بایرامی)، میرهانی هاشمی، مهدی کیانی، حبیب گردانی، ادینهو و سامان نریمان جهان (83 فرید کریمی)
مربیان: قادر رحیم زاده، ایوب ذوالفقاری

شرح گل:
1ـ صفر (تراکتورسازی): در دقیقه 23 سامان نریمان جهان از گوشه محوطه جریمه با عبور ازمدافع مستقیم توپ محکمی را به گوشه دروازه صبا زد که در این میان مهرداد طهماسبی تنها نظاره گر ورود توپ به درون دروازه تیم بود.
2ـ صفر (تراکتورسازی): در پی خطای هند پیروز قربانی در پی شوت حبیب گردانی دفاع چپ تراکتورسازی صاحب یک موقعیت پنالتی شد که ادینهو با ضربه ای قاطع دومین گل تیمش را به ثمر رساند.
1ـ2(صبا): ایوب کلانتری بعد از مهار توپ در پشت محوطه جریمه توپ را به بیرون برای بادامکی فرستاد و او با یک شلیک محکم فاصله میزبان را کم کرد.
1ـ3(تراکتورسازی): آندرانیک تیموریان ضربه کاشته ای را از جناح راست دروازه صبا به زیبایی وارد دروازه مهرداد طهماسبی کرد. این در حالی بود که همه انتظارداشتند آندو یک بار دیگر اقدام به سانتر توپ کند.
2ـ3(صبا): همکاری اوسانی و کوشکی فرصت خوبی را نصیب بادامکی کرد و او از فاصله ای نزدیک با یک کنترل خوب بلافاصله بعد از گل آندو صبا را به مسابقه بازگرداند.

دقایق حساس:
دقیقه 9: شوت سنگین سامان نریمان جهان فرصت خوبی برای تراکتورسازی ایجاد کرد اما مهرداد طهماسبی با واکنشی خوب آن را دفع کرد.
دقیقه 15: شوت سنگین فردین عابدینی را در موقعیت ورود به دروازه محمدامین آرام طبع از لبه خط دروازه خارج کرد.
دقیقه 34: بعد از صحنه پنالتی ،مسعود مرادی ،ناظر داوری به سمت داور چهارم رفت وبه ظاهر تذکر تندی به او و تیم داوری داد
دقیقه 40: با وجود نتیجه 2-0 برد تراکتورسازان ،تماشاگرا ن این تیم به شدت علیه مدیر عامل تیم خود، عباسی داده وشعار حیا کن رها کن را بر زبان جاری کردند.

حاشیه های بازی:
*با وجود اینکه بازی در صبا برگزار می شود اما تعداد هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه بیشتر بودند و حتی شعار می دادند صبا به شهر ما خوش آمدی!
*تماشاگران تراکتوری به شدت سرمربی جدید تیم شان تونی اولیویرا پرتغالی را تشویق می کردند.
*عیسی اندوی، دروازه‌بان تراکتورسازی در لحظات پایانی پس از برخورد با بازیکنان خودی نقش بر زمین شد و یک دقیقه از زمان بازی را گرفت. این حرکت با اعتراض طرفداران صبا مواجه شد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد