تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

درخشان بعد از برد خوشحال کننده برای او ، پس از پایان بازی به وسط زمین دوید و با بازیکنان خوشحالی کرد. در کنفرانس خبری بعد از بازی به سوالات خبرنگاران نیز پاسخ داد.



به گزارش "تک گل"، حمید درخشان در ابتدا با تبریک این پیروزی به هواداران و پیشکسوتان تیمش گفت: امیدوارم پیشکسوتان در آینده بیایند و به تیم کمک کنند. الان شرایط طوری است که همه بازیکنان دوست دارند در ترکیب 11 نفره قرار بگیرند و برای پرسپولیس بازی کنند.

وی در ادامه درباره بازی تهاجمی تیمش در این بازی گفت: ما در بازی های قبلی امتیازات زیادی را از دست دادیم و به همین دلیل  در مسابقات با سبک تهاجمی به میدان می رویم.

درخشان در پاسخ به سوالی درباره برنامه دو ساله‌اش که با توجه به فرصتی که به او داده شده، ارائه کرده است نیز گفت: برنامه ها در باشگاه بایگانی می شود و هر گروه جدیدی که بیاید آن را نگاه می کند.
وی ادامه داد: شاید مدیری بیاید و برنامه دوساله من را ببیند و بخواهد با من کار کند.شاید هم نخواهند و بگویند برنامه را عوض کن.

سرمربی پرسپولیس که بعد از 5 هفته ناکامی به این برد دست یافته بود در ادامه درباره بازی برابر پدیده گفت: ما در بازی های گذشته هم بد نبودیم. اما همه به نتیجه توجه می کنند.در مسابقات قبلی موقعیت داشتیم و توپ و میدان در اختیارمان بود اما شانس با ما یار نبود.حتی سوار بازی هم می شدیم اما همانطور که گفتم همه در پایان کار به نتیجه نگاه می کنند.

وی با تمجید از پدیده مشهد گفت: پدیده تیم بزرگی است. این تیم هفته گذشته بازی بزرگی را برد و رویارویی با این تیم ها شوخی نیست.به بچه ها گفته بودم تیم پدیده را دست کم نگیرید و از آنها تشکر می کنم که با همه وجود و انگیزه بازی کردند.

این برد را به هواداران پرسپولیس تقدیم می کنم که در چند هفته اخیر روزهای سخت را تحمل کردند تا به امروز برسیم. همین جا قول می دهم پرسپولیس این روند را ادامه می دهد تا به روزهای اوج برسد

یکی از سوالات حاشیه‌ای نشست خبری درخشان به سوالی از او درباره جذب مبین میردورقی بود که درخشان اینگونه به آن پاسخ داد: با این سوالات به دنبال چه چیزی هستید؟خواهش می کنم برد ما را لوث نکنید.ما باید به جوانان توجه کنیم.این بازیکن جزو سهمیه زیر 23 سال ماست و یک نفر هم در ترکیب ما نیستند که بگوییم این یک نفر در ترکیب بازی می کند.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه گفته می شود این بازیکن به خاطر پدرش به این تیم آمده است اظهار داشت:من کاری ندارم او به خاطر چه کسی آمده است. باید به جوانان توجه کنیم چون جوانگرایی تاثیرات مثبتی دارد.

وی درباره اینکه آیا در بین دو نیمه کار خاصی کرد که نیمه مربیان را برد گفت: من در نیمه اول چند نکته را یادداشت کرده بودم که در بین دو نیمه آنها را به بازیکنان منتقل کردم که با رفع نقاط ضعف برای نیمه دوم آماده شوند و همین اتفاق افتاد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد