تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل" ، شهباززاده در گفت و گویی درباره آخرین شرایط تیمش گفت: خوشبختانه بعد از تعطیلات لیگ توانستیم بازی‌های خوبی ارائه دهیم و سه برد پیاپی را بدست آوریم. درحال حاضر همه آماده مصاف با گسترش فولاد هستیم و به سه امتیاز آن دیدار فکر می کنیم. شرایط جدول بسیار پیچیده و سخت است و همین مسئله می تواند کار ما را در ادامه دشوار کند. به همین دلیل تنها برای برد باید به میدان برویم تا بتوانیم صدرنشین لیگ شویم.



مهاجم استقلال در پاسخ به این سوال که برای خیلی ها جای تعجب و تحسین دارد که وی توانسته به سرعت در ترکیب استقلال جای خود را پیدا کند اظهار داشت: قطعا همینطور است و بسیار خوب است که در ترکیب استقلال جا افتاده ام. روز به روز بهتر هم با تمرین بیشتر این موضوع شکل بهتری خواهد گرفت.

او درباره حضور در جمع استقلالی ها تصریح کرد: از حضورم در استقلال بسیار خوشحالم و از روز اول هم اگرچه زود بود اما گفتم که از انتخاب استقلال برای ادامه فوتبالم خوشحال هستم و مطمئن هستم استقلال انتخاب خوبی است. امیدوارم با تلاش ها و تمرینات بیشتر بتوانم روز به روز بهتر و آماده تر باشم.

شهباززاده در پایان درباره رویارویی با پیکان گفت: دیدار برابر پیکان پیکان بسیار سخت است. بازی ها در نیم فصل دوم بسیار سخت تر و حساس تر می شوند و این بازی نیز مانند دو بازی گذشته برای ما بسیار مهم است و باید برای حضور در رده های بالای جدول در این دیدار نیز نتیجه خوبی بگیریم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد