تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

کاپیتان تیم تراکتورسازی اظهار کرد شرایط تیم برای حضور در بازیهای آسیایی باید محیا باشد.



کیانی بعد از تغییرات در راس کادر فنی این تیم و برد برابر صبا گفت و گویی انجام داد:


آقا رسول برد صبا را تبریک گفت

وقتی آقا رسول از تراکتور رفت ناراحت شدم اما ما بازیکنان تابع دستورات باشگاه هستیم و باید تمرینات مان را ادامه دهیم. به هر حال این تصمیم را گرفتند و ما هم باید تمرینات مان را ادامه بدهیم. البته به عنوان دوست و رفیق به آقا رسول زنگ زدم وحال شان را پرسیدم. بعد از برد صبا هم آقا رسول این برد را تبریک گفت. آقای خطیبی همیشه گفته اند یک تراکتوری هستند و از این تیم حمایت می کنند.

باید می بردیم

بازی با صبا خیلی سخت بود و ما به این فکر می کردیم که با مربی یا بدون مربی باید 3 امتیاز این بازی را بگیریم. برای اینکه از کورس بالای جدول عقب نمانیم به این 3 امتیاز احتیاج داشتیم. ما برای این بازی یکدل شدیم و در یک بازی نفس گیر 3 امتیاز را گرفتیم.خداراشکر که این برد را بدست آوردیم و تیم شرایط بهتری کار کرد.

با تونی فقط سلام و علیک کردیم

تونی هم مربی خوبی است و سابقه مربی گری در تبریز را دارد. مردم هم او را دوست دارند و امیدوارم باز هم در تراکتور موفق شود. البته تا حالا فرصت نشده با تونی حرف بزنیم و فقط در رختکن در حد سلام و علیک او را دیدیم.تونی هم از راه دور به عشق تراکتور آمده و مطمئنا با تمام وجود کار می کند.امیدوارم امسال بتوانیم خوب کار کنیم.فاصله امتیازی مان کم است و م توانیم جبران کنیم.

20 درصد از قراردادها ندادند

مشکل که داریم قرار بود مسوولان 20 درصد دیگر ازمبلغ قراردادها را بدهند که ندادند. حالا که شرایط تیم بحرانی شده و کمی حاشیه داشته باید پول ها را پرداخت کنند تا تیم بهتر شود. برای مسابقات آسیایی باید بهترین شرایط برای تیم فراهم باشد چون تمرکز کردن برای این بازی ها سخت است و مسوولان باید امکانات را فراهم کنند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد