تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم تراکتورسازی ابتدا به تهران و سپس به اهواز سفر می کنند.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com" ، تراکتورسازی در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 15 و 30 دقیقه فردا به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رود.

در همین راستا اعضای تراکتورسازی ساعت 13 و 50 دقیقه امروز از تبریز به تهران می‌روند و ساعت 16 از تهران به اهواز سفر می‌کنند.

مدیر روابط عمومی تراکتورسازی در مورد اینکه قرار بود محمد نصرتی و مرتضی اسدی را به عنوان یار کمکی جذب کنند، خاطرنشان کرد: فرصت نقل و انتقال بازیکنان برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسیده و دیگر زمانی برای انجام این کار نداریم.

وی در رابطه با وضعیت بازیکنان سرباز اظهار داشت: در این مدت تمام تلاشمان را کردیم. از مسئولان نظام وظیفه درخواست‌ها زیادی داشتیم تا مجوز استفاده از این بازیکنان در دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا صادر شود. در این مدت هیچ اتفاق جدیدی نیفتاده و هنوز مسئله تازه‌ای به ما اعلام نکردند. البته همچنان امیدواریم که اجازه حضور این بازیکنان صادر شود. به هرحال ان‌شاالله این اتفاق بیفتد و مسئولان هم با این مسئله موافقت کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد